اعلام آمادگی دانشگاه خوارزمی برای همکاری علمی و فرهنگی با سازمان یونسکو

رییس دانشگاه خوارزمی از اعلام آمادگی برای همکاری‌های علمی و فرهنگی با سازمان یونسکو خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدعلی سبحان‌اللهی سرپرست دانشگاه خوارزمی امروز در مراسم گرامیداشت هفته معلم و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری اظهار داشت: دانشگاه خوارزمی نخستین مرکز آموزش پایه مدرن و اولین مؤسسه تربیت معلم کشور با عنوان دارالمعلمین مرکزی از سال 1297 شمسی آغاز به فعالیت کرده و مفتخر به نام بلند و درخشان مشاهیری همچون پروین اعتصامی، دکتر قریب، شهید محمدعلی رجایی و شش چهره ماندگار و 12 استاد نمونه کشوری است.

وی افزود: در صورت رسیدن به رتبه‌بندی قابل قبول می‌توانیم اعضای هیئت علمی نمونه راجذب کرده، پروژه‌های خوبی را در سطح کشور اجرا کنیم و اعتبار دانشگاه را افزایش دهیم.

سبحان‌اللهی برای پیشرفت دانشگاه چند موضوع را بسیار با اهمیت خواند و گفت: داشتن تعهد تحول‌‌پذیری، نگرش سیستمی، توجه به بحث بهره‌وری و کیفیت در محیط کار از جمله این عوامل است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون 459 عضو هیئت علمی و بیش از 17 هزار دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دو بخش تهران و کرج در این دانشگاه مشغول به کار و تحصیل هستند. در سال‌های اخیر خوشبختانه دانشگاه خوارزمی در برگزاری همایش‌های جهانی گام استوار و ارزشمندی برداشته است.

سبحان‌اللهی بیان کرد: دانشگاه خوارزمی با داشتن پیشینه‌ ارزشمند علمی و فرهنگی و برخوداری از حضور گرم و افتخارآمیز گروهی از بهترین استادان کوشا و دانشمند در زمینه‌های مختلف آمادگی خود را برای همکاری علمی و فرهنگی بیش از پیش اعلام می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.