سرهنگ محمد خانی خبر داد:

دستگیری هکر 12 ساله تلگرام

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان از دستگیری یک هکر 12 ساله تلگرام خبر داد.

دستگیری هکر 12 ساله تلگرام به گزارش خبرنگار اخبارداغ  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ ایرج محمد خانی رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان  از دستگیری یک هکر 12 ساله تلگرام خبر داد.

وی در این باره گفت: با ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی خانم 34 ساله گیلانی مبنی بر اینکه پروفایل شخصی وی در تلگرام هک شده و فرد هکر تهدید کرده اگر درخواست دوستی او را نپذیرد، تصاویر خصوصی و خانوادگی وی را در تلگرام منتشر می کند، موضوع در دستورکار پلیس فتا قرار گرفت.
 
وی افزود: با پی جویی های فنی و پلیسی، عامل هک پروفایل شخصی شاکی در تلگرام شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به پلیس فتا احضار شد.
 
سرهنگ محمدخانی تاکید کرد: با توجه به ادله دیجیتال كشف شده، متهم 12 ساله، اهل و ساکن رشت به بزه انتسابی خود و اینکه با سوء استفاده از غفلت شاکی، پروفایل شخصی او را در تلگرام هک کرده سپس وی را تهدید کرده، اگر درخواست دوستی اش را نپذیرد تصاویر خصوصی و خانوادگی او را منتشر خواهد کرد، اعتراف و انگیزه خود را از این کار اثبات توانائی های فنی و عدم آگاهی از قانون جرایم رایانه ای اعلام کرد.


منبع: میزان


انتهای پیام/
برچسب ها: هکهکر ، تلگرام ، پلیس فتا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار