تبریک صافی به بازیکنان دانشگاه آزاد از چین

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد که به دعوت فدراسیون چین در این کشور به سر می برد به بازیکنان دانشگاه آزاد برای موفقیت در رقابت های انتخابی تیم ملی تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نخستین روز از رقابت های ورودی به اردوی تیم ملی کاراته کشور برگزار شد و نفرات راه یافته در اوزان 84 - و 84 + کیلوگرم معرفی شدند . 

احمد صافی سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد که به دعوت فدراسیون کاراته چین ، برای حضور در کمپ تمرینی  در این کشور به سر می برد ، در گفتگو با خبرنگار ما ؛ با تبریک به بازیکنان تیم دانشگاه آزاد ، که  در رقابت های انتخابی امروز موفق به کسب عنوان های نخست و دومی شدند ، اظهار داشت :                          

به عنوان سرمربی تیم دانشگاه آزاد ، موفقیت اقایان پورشیب و گنج زاده را برای کسب رتبه نخست و همچنین مقام دومی اقایان فداکار و سنچولی را تبریک گفته و برای سایر اعضای تیم هم آرزوی موفقیت کنم .

 ریس انجمن کاراته دانشگاه آزاد ادامه داد : هر چهار نفر که اول و دوم شدند عضو تیم دانشگاه آزاد هستند به طور حتم دانشگاه آزاد در سایر اوزان هم نفرات مطرح دارد که در روزهای آینده نتایج خوبی کسب خواهند کرد .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار