سمنان؛

کشف یک تن و 770 کیلوگرم مواد مخدر در کویر دامغان

سه قاچاقچی سابقه‌دار و حرفه‌ای در این عملیات دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف یک‌تن و ۷۷۰ کیلوگرم تریاک و هروئین در محور کویری جندق-دامغان خبر داد.
 سردار سرتیپ دوم پاسدار روح‌الامین قاسمی از دستگیری سه قاچاقچی در عملیات شب گذشته ناجا در محور کویری جندق-دامغان خبر داد و اظهار داشت: گزارشی از قاچاق محموله سنگین مواد مخدر از محورهای کویری استان سمنان از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و تهران بزرگ دریافت شد و با تلاش اطلاعاتی گسترده شبانه‌روزی، قاچاقچیان محموله یک هزار و 770 کیلوگرمی مواد مخدر در این محور دستگیر شدند.
وی افزود: علاوه بر انجام هماهنگی‌های لازم قضایی، پنج تیم مجرب و مجهز از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان و پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از روز گذشته به‌صورت نامحسوس محور موردنظر را تحت کنترل خود قرار داشتند و باند حرفه‌ای قاچاق که با دو خودروی پارس و نیسان به سمت دامغان درحرکت بودند را متلاشی ساختد.
فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به دستگیری سه قاچاقچی سابقه‌دار و حرفه‌ای در این عملیات، گفت: پس از انتقال وسایل نقلیه و بازدید از خودروی نیسان یک‌تن و 645 کیلوگرم تریاک و 125 کیلوگرم هروئین کشف و ضبط شد.
قاسمی همچنین بر مبارزه قاطع و هماهنگ پلیس و سایر دستگاه‌های امنیتی و انتظامی با سوداگران مرگ تأکید کرد و افزود: شهروندان به‌محض اطلاع از فعالیت مشکوک غیرقانونی مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اعلام و کنند.
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
بسیار ممنون از فعالیت نیروی انتظامی
آخرین اخبار