از فروشگاه های اینترنتی چه می دانید؟

فناوری های تجاری اینترنتی با مطالعه و برنامه ریزی مناسب می تواند بستر را برای تقویت کسب و کار مهیا سازد.

به گزارش  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پای کسب و کار که به میان می آید در نگاه اول ذهن همه ما به سمت بازار و فروشگاه های بزرگ می رود این روزها روش های مختلف چه از نظر سنتی یا مجازی برای منبع های درآمدی وجود دارد که هر فردی بنا به سلیقه خود از آن برای رسیدن به مقصد استفاده می کند؛یکی از متداول ترین این منابع درآمدی فروشگاه اینترنتی یا استارت آپ است.


با یک کلیک مهارت های تجارتی را کسب کنید+تصاویر



با استارت آپ ها بیشتر آشنا شوید

استارت آپ یک تجارت نوپا در قالب کمپانی های جهانی برای ارتقای کیفیت نحوه درآمدزایی در کوتاه ترین ممکن است که اکنون به دلیل ویژگی خاص آن هر روز برآمار مخاطبانش افزوده می شود. این فروشگاه های اینترنتی با گرایش به موضوع های تخصصی راه اندازی می شوند و مانند کمپانی های بزرگ در دنیای واقعی نیاز به طراحی و برنامه ریزی های طولانی مدت ندارند زیرا تاسیس این مراکز اینترنتی نیاز به برقراری قوانین خاصی ندارد. عمر طبیعی استارت آپ ها سه سال است و در حقیقت پس از این مدت استارت محسوب نمی شود.




با یک کلیک مهارت های تجارتی را کسب کنید+تصاویر







آیا استارت آپ یک صنعت فناوری است؟

استارت آپ با معرفی واقعیت های مجازی در قالب هدست های متصل به رایانه ها کمک بزرگی به کاربران برای کسب درآمد در اینترنت می کنند و نوعی صنعت فناوری در کسب و کار محسوب می شود. هر روز بر تعداد علاقمندان این فناوری اقتصادی افزوده و این امر نیز درحقیقت نوعی اشتغال زایی است زیرا خیلی آسان با تاسیس یک استارت آپ می توان اقدام درآمد زایی کرد.




با یک کلیک مهارت های تجارتی را کسب کنید+تصاویر



افزایش کاربران زیر مجموعه استارت آپ ها بیانگر مرگ آنهاست و به همین دلیل موسسان این مراکز تجاری اینترنتی ترجیح می دهند به یک کمپانی بزرگ تبدیل نشوند زیرا این امر آسیب های بسیاری را برای استارت آپ ها و موسسان آن به همراه دارد.

استارت آپ های ایرانی

در ایران نیز شاهد ظهوراستارت آپ های بسیاری برای تقویت کسب و کارهای داخلی با ارائه ایده های مختلف و تقویت خودباوری به عنوان کار آفرین وجود دارد زیرا ایران در بسیاری از زمینه ها بستر مناسبی برای راه اندازی سرویس های فناوری صنعتی است.


برگزاری گردهمایی ها و رویداد های مختلف در سال های گذشته بیانگر موفقیت موسسان و کاربران ایرانی در این  خصوص است؛ بسیاری از کاربران ایرانی به دلیل جذابیت های خاص استارت آپ ها حاضرند حتی با از دست دادن موقعیت های کاری خود دست به راه اندازی این مراکز تجاری و فناوری اینترنتی بزنند ولی متاسفانه کاربران ایرانی هنوز متوجه مفهوم واقعی استارت آپ نشده اند و یکی از اشتباهات کارآفرینان کسب و کار دراستارت آپ ها مطالعه بسیار کم است.

با یک کلیک مهارت های تجارتی را کسب کنید+تصاویر



به تبع کار آفرینی با مطالعه دقیق و راه سنتی کسب وکار به دلیل ارائه ایده های طولانی مدت نتیجه بهتری را دارد ولی در کنار آن می توان با استفاده از فناوری های تجاری و مطالعه وبا یک برنامه ریزی مناسب ودقیق در این زمینه موفق شویم.





با یک کلیک مهارت های تجارتی را کسب کنید+تصاویر





گزارش از زهره کلهر




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.