مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد:

نظارت بر واحدهای تولیدی کهگیلویه و بویراحمد تشدید می شود

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد از تشدید نظارت بر واحدهای تولیدی استان خبر داد.

 
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مهدی متقیان صبح امروز در جمع خبرنگاران از تشدید نظارت از سوی کارشناسان و بازرسان اداره‌کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد بر واحدهای تولیدی خبر داد.
 
مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد، استاندارد را ضامن سلامتی افراد جامعه دانست و گفت: استفاده از علامت استاندارد از ضروریات است و در صورت عدم استفاده برخی واحدها با آنها برخورد می‌شود.
 
این مسؤول از صدور و تمدید 110 پروانه کاربرد علامت استاندارد در استان خبر داد و افزود: در سال گذشته تعداد 25 پروانه کاربرد علامت استاندارد در استان تمدید شد.
 
وی تصریح کرد: همچنین 85 پروانه استاندارد دیگر محصولات صادر شد و کاربرد علامت استاندارد برای همه واحدهای تولیدی اجباری است.
 
این مسؤول گفت: یکی از وظایف سازمان استاندارد نظارت بر کیفیت واحدهای تولیدی انطباق ویژگی‌های این تولیدات با موازین استاندارد است.
 
 مدیرکل استاندارد استان عنوان کرد: در همین راستا گشت‌های بازرسی نسبت به کنترل خطوط تولید و مراکز عرضه و نمونه‌برداری از تولیدات اقدام می‌کنند و پروانه کاربرد علامت استاندارد واحدهایی که در طول سال نتوانند به رعایت استانداردهای تعیین شده در خط تولید بپردازند، تعلیق و باطل خواهند شد.
 
متقیان با هشدار به واحدهای تولیدی و عرضه‌کنندگان در استان افزود: کاربرد علامت استاندارد در تولید، تمرکز، توزیع و فروش کالاها اجباری است کالاهای بدون علامت استاندارد یا با کیفیت پائین‌تر از استاندارد ممنوع است.
 
مدیرکل استاندارد استان خاطرنشان کرد: تمام مراکز عرضه و فروش محصولات استاندارد اجباری کنترل می‌شوند تا از عرضه و فروش محصولات بدون علامت استاندارد جلوگیری شود.
 
انتهای پیام/و
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.