جدیدترین فیلم‌هایی که از امروز روی پرده سینما رفتند/ دو فیلم از یک بازیگر + تصاویر

تنوع ژانر در اکران جدید سینماها می‌تواند آشتی مردم با سینما را ادامه دار کند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  از چهارشنبه هشتم اردیبهشت سری جدید اکران‌ فیلم‌ها در سینما آغاز شده و ترکیب و تنوع چینش فیلم‌ها نوید ادامه فروش خوب سینما را می‌دهد.
 
بنا بر مصوبه شورای صنفی نمایش از چهارشنبه 8 اردیبهشت فیلم‌های «خنده‌های آتوسا» به کارگردانی علیرضا فرید در گروه‌ اریکه ایرانیان و «اژدها وارد می‌شود» ساخته مانی حقیقی به سرگروهی زندگی آغاز شده و از چهارشنبه 15 اردیبهشت چهار فیلم «رسوایی۲»، «دلبری»، «یک دزدی عاشقانه» و «مرگ ماهی» به ترتیب در گروه‌های استقلال، آزادی، کوروش و ماندانا اکران شدند. 

با ترکیب فیلم‌های جدیدی که روی پرده رفتند و از میان بازیگران، امیر جدیدی دو فیلم‌ «خنده های آتوسا» و «اژدها وارد می‌شود» را پرده سینما دارد.

«خنده‌های آتوسا»؛ فیلمی ثبت شده در گینس

نام این فیلم به دلیل اینکه به مدت چهار روز در قطار در حال حرکت فیلمبرداری شده در کتاب گینس ثبت شد.

خلاصه فیلم: مرجان، موسی، آتوسا، استوارت، شیلا، احسان، بهزاد، شیرین و دکتر طاهری همگی مسافران قطار تهران استانبول هستند و...

رنگ اکران‌های جدید بر پرده سینماها/ قصه یک دزدی عاشقانه، رسوایی و خنده‌های آتوسا در قطار

در این فیلم به کارگردانی علیرضا فرید و تهیه کنندگی امیر پورکیان، بازیگرانی چون باران کوثری، محمدرضا فروتن، پژمان بازغی، بهار نوحیان، امیر جدیدی، حسام شجاعی، آزاده میرزایی، فریبا آهنگ، اشکان مهری، نازنین صبری، هومن اطیابی، استوارت دنیسون بازیگر و کارگردان انگلیسی ایفای نقش می‌کنند.
 
به گفته تهیه کننده فیلم از هیچ جلوه‌های ویژه بصری در«خنده‌های آتوسا» استفاده نشده است.
 
داستانی واقعی از مانی حقیقی در «اژدها وارد می‌شود»  
این فیلم به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی مانی حقیقی و با ایفای نقش امیر جدیدى، همایون غنى زاده، احسان گودرزى، نادر فلاح، علی باقری، کیانا تجمل ساخته شده است.  
 
خلاصه فیلم: در آغاز فیلم گفته می‌شود که این فیلم بر اساس یک داستان واقعی تهیه شده است. دوم بهمن ماه ١٣۴٣ یک شورلت ایمپالای نارنجى رنگ از قبرستان باستانى مى‌گذرد و به سمت کشتى به خاک نشسته‌اى مى‌راند. داخل کشتى یک زندانى تبعیدى حلق آویز شده ، روى دیوارهاى کشتى خاطرات روزانه اش را نوشته بوده، آیا این نوشته ها به کاراگاه حفیظى کمک خواهند کرد تا بفهمد چرا سالها است کسى مرده اش را در این قبرستان دفن نکرده است؟

رنگ اکران‌های جدید بر پرده سینماها/ قصه یک دزدی عاشقانه، رسوایی و خنده‌های آتوسا در قطار

در فیلم گفته می‌شود که اژدهایی در زیر گورستان زندگی می‌کند. (عنوان فیلم نیز در این ارتباط انتخاب شده است) او به کمک دو دوست زمین‌شناس و صدابردار خود بار دیگر به جزیره می‌رود تا راز این موضوع را کشف کند. در آنجا ماجراهای دیگر اتفاق می‌افتند که سرانجام سرنوشت سه دوست را به گونه‌ای شوم رقم می‌زنند.
 
«رسوایی2»؛ ادامه رسوایی‌های ده نمکی  
این فیلم در ادامه رسوایی یک ساخته شده و بجز حاج یوسف، شخصیت روحانی فیلم با بازی اکبر عبدی سایر بازیگران و ماجراها تغییر کرده است. «رسوایی 2 » به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی مسعود ده‌نمکی و با ایفای نقش اکبر عبدی، محمدرضا شریفی‌نیا، فخرالدین صدیق‌شریف، مهران رجبی، سحر قریشی، امیر نوری، رامین راستاد، اسماعیل‌ خلج، عباس محبوب، ابوالفضل همراه، مختار سائقی، امین ایمانی، مجید شهریاری، فریبا ترکاشوند، غزل عبدی و... است.

رنگ اکران‌های جدید بر پرده سینماها/ قصه یک دزدی عاشقانه، رسوایی و خنده‌های آتوسا در قطار

خلاصه داستان: به خودتان تکان بدهید تا خدا تکانتان نداده.» این جمله ای است که حاجی یوسف، پیرمرد زاهد شهر با دیدن آسیب های اجتماعی به مردم و مسئولین گوشزد می کند اما برخی او را جدی نمی گیرند و برخی نیز با شایعه وقوع زلزله و عذاب دستمایه شروع داستان را فراهم می کنند.
 
 «دلبری»؛ داستان چشم‌های میثم و رمزگشایی طوبی
دلبری فیلمی به کارگردانی و نویسندگی سید جلال دهقانی اشکذری و تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی محصول سال ۱۳۹۴ است.
 
خلاصه داستان: طوبی: امشب عروسی امیرحسینه، دوتامون خوشحالیم ...من نباید اون حرف ها رو می زدم فقط بهم بگو چرا چهار بار چشمت و بازبسته کردی ... منظور خاصی داشتی میثم؟ ...

رنگ اکران‌های جدید بر پرده سینماها/ قصه یک دزدی عاشقانه، رسوایی و خنده‌های آتوسا در قطار

در این فیلم هنگامه قاضیانی، آتیلا پسیانی، عباس غزالی، محمدرضا شیرخانلو، مهسا هاشمی، مهدی عطاران بازیگری کرده‌اند.
 
«یک دزدی عاشقانه» با مهدی هاشمی و فرهاد آئیش
فیلم «یک دزدی عاشقانه» تازه‌ترین اثر امیر شهاب رضویان است که پس از ده سال موفق به ساخت این فیلم سینمایی شده است.

فیلم سینمایی «یک دزدی عاشقانه» با تهیه‌کنندگی ناهید دل آگاه تولید شده و مهدی هاشمی، فرهاد آییش، لادن مستوفی، امیرحسین رستمی و لووان هفتوان از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

رنگ اکران‌های جدید بر پرده سینماها/ قصه یک دزدی عاشقانه، رسوایی و خنده‌های آتوسا در قطار

خلاصه داستان: دو دزد پیر کهنه کار،  پس از بیست سال از زندان آزاد می شوند. به امید دریافت سهمشان از آخرین دزدی به سراغ زنی که همدستشان بوده می روند،  اما زن پولها را برای بازی در یک فیلم هزینه کرده و پیرمردها علی رغم میلشان دوباره مجبور به دزدی می‌شوند، در حالی که شرایط در سالهایی که ایشان در زندان بوده اند، تغییر کرده و ابزارهای الکترونیک مانع موفقیت ایشان می شود و از دزدی منصرف می شوند، زن آنها را برای ایفای نقش های کوچک به سر صحنه فیلمها می برد، اما در این کار هم موفق نمی شوند و درنهایت یک پروژه دزدی دیگر را با زن شروع می کنند که نتیجه اش باز هم دستگیری و زندان است.
 
دیگر بازیگران فیلم: فرزانه قاسمی، احد محمدکرمی،‌ رابعه مدنی، عبدالرضا پارسا، سهیل شمس، کوشیار کرمی،  فاطمه شاهسواری، مهدی حیدری، غلامحسین میرزایی، نورمحمد ذوالفقاری، ذبیح اسماعیلی، فرهاد نوروزی، اردشیر کاظمی، نکیسا نعمت نژاد، آزاده مهاجر، شفق شکری، ساناز مصباح، محمدرضا آبانگاه، علی بلوردی، علیرضا زارع پرست‌حق، ادمون اوراهی، پریسا صنعت کار، سپیده امینی، آلن هارطونی، شیما پورسهم‌الدین، طه فلاطوری، بهنام خرم نیک، غزل شریفی، شیما علی عسگری، تایماز رضوانی، امیر شکویی، آیتک جاویدی‌نژاد، علی‌اکبر کرمی، پانته‌آ وفا، فردین احمدی، علی رحمتی، همایون فربود، مهرداد سلیمانی، سپیده نوری، ماندانا معزی پور ، محمدحسین سوری، بابک تبریزی، مسعود علیمردانی 
 
«مرگ ماهی» 
این فیلم اجتماعی-خانوادگی، داستان یک خانواده است که به دلیل یک اتفاق، دور هم جمع می شوند. اگرچه «مرگ ماهی» در ادامه «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» و «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» ساخته شده است اما فضایی کاملا متفاوت نسبت به آن دو فیلم دارد. فیلم قبلی روح‌الله حجازی به نام «زندگي مشترک آقاي محمودي و بانو» در بخش خارج از مسابقه سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت. سرمایه‌گذاری فیلم «مرگ ماهی» بر عهده ی بانک پاسارگاد، شرکت پارس آرین و سیدروح‌الله حجازی بوده است.

خلاصه  فیلم : همیشه فکر می‌کردم ماهی‌ها موقع مردن، وقتی لب می‌زنن، یه چیزی می‌خوان بگن که من اونو نمی‌شنوم...  
 
شعار فیلم «مرگ  ماهی»: ماهی‌هایی هستیم که دوستت دارم، روی لبانمان مرده است.

رنگ اکران‌های جدید بر پرده سینماها/ قصه یک دزدی عاشقانه، رسوایی و خنده‌های آتوسا در قطار 

عوامل فیلم «مرگ ماهی»:
کارگردان، نویسنده، تهیه‌کننده: سیدروح‌الله حجازی/ مدیر فیلمبرداری: محمود کلاری/ صدابردار: وحید مقدسی/ طراح چهره‌پردازی: مهرداد میرکیانی/ طراح صحنه: کامیاب امین عشایری/ طراح لباس: گلناز گلشن/ تدوین: هایده صفی‌یاری، سپیده عبدالوهاب/ صداگذار: امیرحسین قاسمی/ موسیقی: حامد ثابت/ جلوه‌های ويژه بصری: جواد مطوری/ مدير توليد: وحيد مشاری، پیمان جعفری/ مشاور رسانه‌ای: سیدمحمدصادق لواسانی/ منشی صحنه: نائله شريفی/ منشي صحنه: نائله شريفي/ مديرصحنه: رامين غفوری/ عكاس: نويد سجادی‌حسينی، هدی رستمی/ عکاس: نويد سجادی‌حسينی/ فيلمبردار پشت صحنه: فرهاد فرهنگ
 
بازیگران: نيكی كريمی، علی مصفا، طناز طباطبايی، بابك حميديان، ريما رامین‏‌فر، سحر دولت‌شاهی، بابك كريمی، بهرنگ علوی، حسام محمودی، پانته‏‌آ بهرام، مرواريد كاشيان، رابعه مدنی، كيميا مراديان، مليكا پارسا،حسام رحيمی‌منش.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.