فردا برای خواندن دیر است؛

چرا درهای سالن ناشران عمومی در ساعات اولیه بسته بود؟!

در ساعات اولیه برگزاری نمایشگاه کتاب شاهد بسته بودن درهای اصلی سالن ناشران عمومی بودیم.

جعفر سید مدیرمسئول انتشارات «آشنایی» و یکی از غرفه‌داران نمایشگاه‌ بین‌المللی کتاب تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: چرا باید بیایند و قابلیت و استقبال یک مکان فرهنگی جدید را با نمایشگاه کتاب تهران محک بزنند. چرا امروز که روز اول برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران است همه ناشران را پشت درب پارکینگ نگه داشته‌اند؟!

وی افزود: مجریان طرح شهر آفتاب در نظر دارند به واسطه  برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به عنوان اولین تجربه شهر آفتاب در برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی، مخاطبان همیشگی کتاب را به این مجموعه کشانده و به نوعی مجموعه شهر آفتاب را معرفی کنند که البته این امر به نفع ناشران و فرهنگ مکتوب کشور نیست.

مدیر مسئول انتشارات «آشنایی» اظهار داشت: امروز وقتی از اتوبان امام علی (ع) که در مسیر شهر آفتاب قرار دارد عبور می‌کردم، متوجه شدم که این اتوبان با ترافیک سنگینی مواجه شده و این نشانه آن است که برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در شهر آفتاب چیزی از بار ترافیکی شهر نکاسته است. 

جعفر سید ادامه داد: ما در اینجا شاهد بسته بودن درهای اصلی سالن ناشران عمومی در ساعات اولیه برگزاری نمایشگاه کتاب بودیم و این در صورتی است که در این ساعات همه ناشران سعی در رساندن خودشان به غرفه‌ها و تجهیز هر چه زودتر آنها داشتند.

مدیر مسئول انتشارات «آشنایی» خاطرنشان کرد: هر آنچه که در حال حاضر گفتم درد دل ما درباره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.