ثبت‌نام بن‌کارت دانشجویی تا 23 اردیبهشت تمدید شد

مشاور منابع و امور انسانی معاونت فرهنگی از تمدید زمان ثبت نام بن کارت فیزیکی خرید کتاب تا بیست و سوم اردیبهشت‌ ماه خبر داد.

به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران؛ نیکنام حسین‌پور گفت: دانشجویانی که برای دریافت بن‌کارت در مهلت اعلام شده ثبت نام نکردند، می‌توانند از جمعه هفدهم اردیبهشت ماه تا بیست و سوم با همراه داشتن کارت ملی و کارت دانشجویی به شعب بانک شهر در نمایشگاه کتاب مراجعه کنند و بن کارت خود را دریافت کنند.   

وی تاکید کرد: افرادی که از این تاریخ به بعد برای کارت فیزیکی ثبت نام می‌کنند، حتما 24 ساعت بعد به باجه‌های بانک شهر در نمایشگاه مراجعه نمایند و نسبت به دریافت بن اقدام کنند.

او افزود: همچنین دانشجویان می‌توانند تا مهلت اعلام شده با مراجعه به وب‌سایت نمایشگاه به نشانی www.tibf.ir  برای دریافت بن‌کارت ثبت‌نام کنند.

وی تصریح کرد: تاکنون نود هزار نفر، از یک‌صد و چهل‌ هزار نفر متقاضی بن‌کارت‌شان را دریافت کردند. دیگر متقاضیان ثبت‌نام هم می‌توانند تا بیست و سوم با مراجعه به شعب بانک شهر بن‌کارت‌های‌ خود را دریافت کنند.

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای برای خواندن دیر است...» از ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبروی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد. 



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.