اهواز؛

حمله و ضرب و شتم معلم دبیرستانی

صبح امروز خبری مبنی بر حمله اولیای یک دانش آموز به مدرسه ای دخترانه در اهواز و ضرب و شتم معلم منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، بیژن ایروانی رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان خوزستان درخصوص حادثه رخ داده در یکی از مدارس دخترانه اهواز گفت: چند روز گذشته در یکی از مدارس دخترانه شهر اهواز بین دبیر ورزش و یکی از دانش آموزان اختلافی پیش آمد.
 
وی در پاسخ به این پرسش که اختلاف پیش آمده چه بود و آیا معلم اقدام به ضرب و شتم دانش آموز کرده است، گفت: این گونه نیست. این اختلاف و مشکلات بین معلم و دانش آموز بسیار رخ می دهد، اما پس از این ماجرا، خانواده دانش آموز (مادر و خاله) به مدرسه مراجعه کرده و اقدام به ضرب و شتم و خفه کردن معلم می کنند.
 
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: پدر دانش آموز نیز به مدرسه آمده بود، اما مادر او اقدام به ضرب و شتم معلم کرده است.
 
وی در پاسخ به این پرسش «مقنعه معلم نیز از سر او کشیده شده یعنی کشف حجابی نیز صورت گرفته است؟» ادامه داد: آن گونه که معلم به رئیس آموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز گفته، این اتفاق رخ نداده است، اما برخی از همکاران او می گویند که علاوه بر کتک زدن معلم، مقنعه و حجاب او را نیز کشیده اند.
 
ایروانی گفت: پرونده قضایی در این رابطه تشکیل شده است و اولیای دانش آموز بازداشت شدند، اما به دلیل آنکه زن بودند قاضی با قرار وثیقه حکم آزادی آنها را صادر کرده است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: حال معلم مساعد است و هم اکنون وی در مدرسه حضور دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
واقعا متاسفم. از وقتی ارزش معلم اینقدر پایین اومد متاسفانه از این جور اتفاقا زیاد افتاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
واقعا متاسفم. از وقتی ارزش معلم اینقدر پایین اومد متاسفانه از این جور اتفاقا زیاد افتاده