حضور ٨٢ طرح در هفتمین دوره جشنواره دانش آموزشی نانو

مدیر کارگروه دانش آموزی ترویج و فرهنگسازی ستاد توسعه فناوری نانو از حضور ٨٢ طرح شفاهی و پوس‌تر در هفتمین دوره جشنواره دانش آموزی فناوری نانو خبر داد.

مجتبی قدمگاهی مدیر کارگروه دانش آموزی ترویج و فرهنگسازی ستاد توسعه فناوری نانو، در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان زمان برگزاری هفتمین جشنواره دانش آموزی فناوری نانو را ١۶ و ١٧ اردیبهشت ماه اعلام کرد و گفت: این دوره از جشنواره در شهرستان نور برگزار می‌شود. 

وی افزود: ٢٠٠ طرح به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که از این تعداد، ١٠۵ طرح برای حضور در جشنواره برگزیده شدند. البته فقط ٨٢ طرح، آمادگی خود را جهت حضور در جشنواره اعلام کردند. از تعداد مقالات حاضر، ٢٣ مقاله شفاهی و بقیه در قالب پوستر ارائه می‌شود. 

قدمگاهی تهران را یکی از شهرهای شاخص شرکت کننده اعلام کرد و ادامه داد: بیشترین طرح‌ها از شهرهای تهران، کرمان و اصفهان در موضوعات محیط زیست، پزشکی، زیست فناوری، نانو و علم مواد ارسال شده است. در کنار این جشنواره مسابقه ملی توانمند با موضوع ساخت نمونه نانویی برگزار می‌شود. 

وی اظهار داشت: ٢٣ نمونه جداگانه از مراکز شبکه آموزشی و آزمایشگاهی نانو، تحت عنوان توانا، به این جشنواره ارسال شده و در روز ١۶ اردیبهشت ماه این طرح‌ها به رقابت گذاشته می‌شوند. 

قدمگاهی یادآور شد: ۴٠ طرح برگزیده در این دوره، به دورهٔ بعد جشنواره؛ که در مهرماه برگزار می‌شود، راه پیدا کرده و همزمان با برگزاری نمایشگاه فناوری نانو، نتایج رتبه بندی آن اعلام می‌شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار