شیراز؛

توقیف 72 دستگاه وسیله نقلیه متخلف

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مهر از توقیف تعداد 72 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ مسعود ظهرابی گفت: طرح های مختلف ارتقای امنیت اجتماعی با هدف افزایش احساس امنیت در بین مردم و جامعه به صورت ویژه در سطح شهرستان مهر از طریق برخورد با وسایل نقلیه متخلف اجرا شد.  
وی ادامه داد: وسایل نقلیه ای که آلودگی صوتی ایجاد می کردند، حرکات نمایشی و مارپیچ داشتند، فاقد پلاک بوده و یا سرعت غیر مجاز داشتند و نیز چندین تخلف حادثه ساز و همزمان مرتکب شده بودند، در این طرح توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند.  
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مهر تصریح کرد: در مجموع در این طرح تعداد 31 دستگاه خودرو و 41 دستگاه موتور سیکلت متخلف که به اشکال مختلف باعث ایجاد بی نظمی و بر هم زدن آرامش شهروندان در سطح شهرستان شده بودند، توقیف و به پارکینگ منتقل شدند. سرهنگ ظهرابی افزود: موتور سیکلت سوارانی که دارای تخلفات حرکت در پیاده رو ها، حرکت خلاف جهت، تولید عمدی صدای ناهنجار، حمل بار غیر متعارف، حرکات نمایشی و مارپیچ، حمل یدک، تک چرخ و دور درجا، عبور از خط ویژه و نداشتن کلاه ایمنی باشند، برای بار اول یک هفته توقیف و برای بار دوم به مدت یک ماه توقیف خواهند شد.  
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مهر از رانندگان خواست درهنگام رانندگی ضمن رعایت فاصله طولی مناسب، از تخلفات حادثه ساز مانند سرعت و سبقت غیر مجاز بپرهیزند و با مامورین راهنمایی و رانندگی همکاری لازم را داشته باشند.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.