نابغه 10 ساله اینستاگرام را دور زد !

کودک 10 ساله یک باگ امنیتی را در اینستاگرام کشف و مبلغ هنگفتی هم به عنوان جایزه دریافت کرد.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ،یادتان می آید 10 سالگی چکار می کردید ؟!شاید شما هم همچون بسیاری از افراد، با دوستان خود در بیرون از خانه مشغول بازی بودید، در خانه بازی‌های ساده انجام می‌دادید، کتاب داستان می‌خواندید و یا ورزش می‌کردید.

نابغه 10 ساله اینستاگرام را دور زد !

حالا شاید برای شما هم جالب باشد بدانید به تازگی یک کودک 10 ساله موفق شده تا حفره‌ امنیتی بزرگی را در سرویس اینستاگرام کشف کند که بعد از کشف این حفره امنیتی، تیم اینستاگرام واکنش بسیاری جالبی به آن داشت. 


نابغه 10 ساله اینستاگرام را دور زد !


بر اساس گزارشی که از وب‌سایت The Next Web منتشرشده، یک کودک 10 ساله با نام Jani موفق شده بود تا با کشف یک حفره امنیتی در اینستاگرام، هر متنی را در عکس‌های کاربران پاک کند. به گفته Jani، او حتی قادر بود تا تمامی پیام‌های متنی در زیر پست‌های اینستاگرام را بدون اجازه کاربر و حتی بدون اطلاع آن‌ها، کاملا پاک کند. 

البته نکته جالب در این ماجرا این است که وی با سن 10 ساله خود، 3 سال دیگر می‌تواند در اینستاگرام ثبت‌نام کند. بعد از پیدا کردن این حفره امنیتی، Jani تصمیم می‌گیرد تا به اعضای تیم اینستاگرام یک ایمیل ارسال کند و موضوع را شرح بدهد. بعد از انجام این کار، تیم اینستاگرام نیز یک چک به مبلغ 10هزار دلار برای او ارسال می‌کند، مبلغی که از طریق قسمت کشف باگ در شرکت فیس‌بوک تامین شده است. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.