انکار یک حقیقت آشکار/ دلبری: معلولان را در بیمارستان خصوصی بستری نمی‌کنند

متاسفانه خبر دختری به نام سارا ، توسط مسئول وزارت بهداشت جعلی خوانده شد.

احمد دلبری مدیر کل بهزیستی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه پذیرش بیماران معلول  در بیمارستان ها از جمله وظایف بین بخشی سازمان ها در کشور است ، اظهارداشت:رسیدگی به وضعیت این افراد  در بخش مراقبتی بر  عهده ی سازمان بهزیستی و در حوزه درمان نیز همچون دیگر بیماران بر عهده ی وزارت بهداشت است.

وی گفت:بر اساس اعلام وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، درمان  کودکان مجهول الهویه ای که در شیرخوارگاه و مراکز نگهداری حضور دارند  به عهده این وزارت خانه است.

مدیرکل بهزیستی استان تهران با بیان اینکه ما انتظار نداریم معلولان در بیمارستان های خصوصی بستری شوند تصریح کرد: با توجه به بالا بودن هزینه ها در بیمارستان های خصوصی از وزارت بهداشت انتظار داریم سازوکاری تعیین کند  تا کودکان مجهول الهویه در اولویت درمان بیمارستان ها  قرار گیرند.

دلبری در پاسخ به این سوال که چرا برخی از بیمارستان های دولتی به دلیل عدم ظرفیت از پذیرش این کودکان خودداری می کنند بیان کرد : تا کنون هیچ بیمارستانی به دلیل کمبود تخت از پذیرش معلولان بیمار ممانعت نکرده است  اما از آن جایی که برای بستری این افراد سختی های زیادی وجود دارد ، گاهی اوقات برای این کار با مشکلات متعددی مواجه می شویم.

لازم به ذکر است، دیروز خبری در رسانه‌ها منتشر شد که "سارا م . ج" نیاز به کمک دارد و مردم خیر کمک کردند تا هزینه درمان این دختر در بیمارستان خصوصی فراهم شود ولی این موضوع به میل برخی مسئولین مانند دکتر سید محمد حسین میردهقان خوش نیامد و در گفتگو با خبرگزای‌ها این خبر را جعلی عنوان کرد، البته نظرات مردمی پاسخگوی این مسئول بود.(معلوم نیست چرا یک رسانه که دیروز حامی سارا در تلگرام و فضای مجازی بود، امروز به طور ناگهانی رنگ باخت و خبر‌های سارا را نابود کرد.

انکار یک حقیقت آشکار/ دلبری: معلولان را در بیمارستان خصوصی بستری نمی‌کنند

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
جذب سرمایه گذار برای ساخت بیمارستان و دی کلینیک تخصصی دندانپزشکی در شهرستان های محروم
آخرین اخبار