نقل و انتقالات معلمان شرايط ويژه می طلبد

سخنگوي آموزش و پرورش استان تهران گفت: نقل و انتقالات فقط براي تعداد محدود افراد با شرايط خاص انجام می شود كه زمان ثبت نام در سايت آموزش و پرورش اعلام می شود.

مسعود ثقفی در گفت و گو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ،در مورد وضعيت نقل و انتقالات معلمان استان تهران گفت:سياست نقل و انتقال بدين معناست كه منطقه مبدأ به حضور نيرو احتياج ندارد ولی مقصد پذيرای اين دسته افراد است ،كه اين روند در آموزش و پرورش استان تهران مشكلاتي را ايجاد  كرده  است كه این موضوع در وزارت خانه بررسی مي شود.

وی در ادامه عنوان كرد:نقل و انتقال در شهر تهران فقط براي تعداد محدود و شرايط خاص قابل پذيرش است چرا كه در بعضي مناطق با خروج نيروها و در برخي مناطق ديگر با تراكم نيرو مواجه ايم كه اين موضوع كل معامله را به هم مي زند.

ثقفي اظهار داشت:آموزش و پرورش به تأمين  نيروي انسانی مرد بيشتر نياز دارد و به طور طبيعی مبدأ در اين حوزه موافقت خود را براي از دست  دادن نيروهايش نمي كند، چرا كه نمي تواند جايگزينی براي نيروهاي از دست رفته اش داشته باشد.

سخنگوي آموزش و پرورش استان تهران يادآور شد كه در شهر تهران به دليل مشكلات و محدوديت هاي موجود مجبوريم كه خدمات نقل و انتقالات را فقط براي افراد با شرايط خاص ارائه شود و در همين راستا در زمانی معين از متقاضيان دعوت مي شود تا در سايت آموزش و پرورش درخواست خود را اعلام كنند تا بررسي هاي لازم صورت بگيرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار