بائرمن: من ایرانی‌ام!/ کاردوست: بسکتبالیست نمی‌شدم به کشاورزی می‌پرداختم

سرمربی آلمانی تیم ملی بسکتبال ایران خود را یک ایرانی می‌داند و سنتر کشورمان هم معتقد است اگر بسکتبالیست نمی‌شد، کشاورزی می‌کرد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درک بائرمن امروز در شبکه ورزش حاضر شده بود در پاسخ به این پرسش که اگر روزی با تیم بسکتبال ایران مقابل آلمان بایستید، دوست دارید کدام تیم برنده شود؟ اظهار کرد: خیلی ساده است. من ایران را کشور خودم می‌دانم و برایم خیلی مشکل است که می‌گویند‌ بائرمن آلمانی سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران است. من مربی ایرانم و همانقدر که ایرانی‌ها تیمشان را دوست دارند من هم نسبت به آن احساس مسئولیت می‌کنم.

وی درباره اینکه تلفظ صحیح نامش «بائرمن» است یا «باورمن» گفت: راستش در آلمان برخی مربیان و معلمان نام من را اشتباه تلفظ می‌کردند. به هرحال هرکدام را بگویند برایم تفاوتی ندارد.
اصغر کاردوست، سنتر ملی‌پوش شهرداری اراک هم دیگر مهمان امروز شبکه ورزش بود. وی درباره وضعیت تیم ملی گفت: ما مثل سرباز در تیم ملی بسکتبال حضور داریم و تمام تلاشمان بالا بردن پرچم ایران است. با حضور بائرمن هم شکل تمرینات‌ به کلی تغییر کرده و ما همه حرکات را به نحو احسن آموزش می بینیم و آن‌ها را تکرار می‌کنیم.

کاردوست که در روستایی از شمال ایران و در خانواده‌ای کشاورز بزرگ شده است، در پاسخ به این پرسش که اگر بسکتبالیست نمی‌‌شدید به چه حرفه‌ای می‌پرداختید؟ اظهار کرد: کشاورزی را خیلی دوست دارم و اگر بسکتبالیست نمی‌شدم به این کار می‌پرداختم. البته پیش از حضورم در بسکتبال به  ورزش‌هایی مانند فوتبال و دوومیدانی هم می‌پرداختم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار