مستند اجتماعی شبکه سه سیما به اعتیاد می‌پردازد

برنامه مستند اجتماعی با موضوع اعتیاد جمعه از شبکه سه سیما پخش می شود.

فرشاد شکیبی تهیه‌کننده در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه این هفته مستند اجتماعی گفت : مستند اجتماعی با رویکرد آسیب شناسی به مشکلات جامعه نگاه می کند وبه موضوعاتی همچون ازدواج، طلاق، بیکاری، محیط زیست، فرهنگ رانندگی، اعتیاد، کالای ایرانی، مفاسد اقتصادی و ... می‌پردازد.
 
وی ادامه داد: در برنامه این هفته درباره اعتیاد و مشکلات آن صحبت خواهیم کرد و با فضایی کالبد شکافی بررسی دقیق آن را خواهیم داشت. 
 
وی در خصوص میزگرد تحلیلی برنامه تصریح کرد: بعد از پخش هر مستند میزگردی برگزار می‌شود و به صورت تحلیلی زوایای پنهان و آشکار هر موضوع را بررسی می‌کنیم و در خصوص موضوع مستند راهکار و نتیجه‌گیری خواهیم داشت.
 
وی ادامه داد: آنچه مسلم است، صراحتاً در مورد دغدغه‌های مردم گفتگو خواهیم کرد. گفتگوهایی با حضور کارشناسان مربوطه که با تصمیم‌گیری اتقاق فکر برنامه و با توجه به موضوع مورد بحث، انتخاب می‌شوند.
 
شکیبی در خصوص پخش بیشتر برنامه در هفته خاطرنشان کرد: این نوع برنامه سختی خاص خود را دارد. برای اینکه بخواهیم کار جذاب و تاثیرگذار داشته باشیم، زمان بسیار زیادی را باید برای پیش تولید اختصاص دهیم. بنابراین اگر بخواهیم روزهای پخش برنامه را بیشتر کنیم، مستلزم کار طاقت‌فرساست. به هر حال ما سعی می‌کنیم کیفیت را حفظ کنیم و در اختیار مخاطب قرار دهیم.  

گفتنی است؛ برنامه مستند اجتماعی جمعه ساعت 22:30 از شبکه سه سیما پخش می شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.