گوشه گیری مردان را جدی بگیرید

یکی از مشکلاتی که خانم ها از آن گله مندند سکوت و انزوای مردان بویژه هنگام بازگشت از محل کارشان است.

امین حق وردی روان شناس و مشاور در گفتگو با خبرنگار حوزه جوانان و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهارداشت: گاهی زوجین با وجود زندگی در کنار یکدیگر مانند دو بیگانه هستند و روابط عاطفی سردی دارند زیرا هر یک در طول روز سرگرم کار و مشغله روزمره خود بوده و فرصت کافی برای با هم بودن را ندارند.

وی ادامه داد: مورد توجه قرار گرفتن و دوست داشته شدن برای مردان مهم است، و از این رو خانم ها باید سعی کنند تا وقت بیشتری را به همسرشان اختصاص دهند حتی اگرچه در یک تایم 30 دقیقه ای با او به گفت و گو بپردازند. 

حق وردی افزود: برخی از مردان بعد از بازگشت از محل کار به منزل منزوی و گوشه گیر می شوند که معمولا به علت وجود مشکل یا شکستی در محل کار، این رفتار را از خود بروز می دهند زیرا صحبت کردن درباره مشکلاتشان با دیگران کار سختی است.

این روان شناس در پایان گفت: تغییراتی مانند سکوت، انزوا یا عصبی شدن در مردان نشانه هایی است که باید جدی گرفته شوند و در این شرایط خانم باید بدون سرزنش و نصیحت در یک فرصت و موقعیت مناسب از نظر زمان و مکان، به آرامی سر صحبت را با او باز کند و از مشکلش جویا شود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
علت کوشه گریزی مرمردان و زنان این است که به خواسته های خود در بیرون خانه به عناوین مختلف می رسند و دیگه رغبتی به هم ندارند.
آخرین اخبار