رفع درد و خستگی با فشار دادن انگشت پا+ عکس

بررسی‌ها نشان داده است اگر میان انگشت شست و انگشت کناری را به مدت 2 دقیقه فشار دهید بسیاری از بیماری‌ها درمان می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، طب فشاری در چند دهه اخیر میان افراد بسیار محبوب شده است و توانسته است در بسیاری موارد در درمان بیماری‌های مزمن موفق عمل کند. علاوه بر این، گفته می‌شود طب فشاری اثر جانبی بر بدن ندارد. در طب فشاری، بسیاری از دردها و بیماری‌ها با فشار قسمت‌های خاصی از بدن درمان می‌شود.

در واقع برخی نقاط بدن دارای انرژی‌های خاصی هستند که با فشار دادن آن قسمت‌ها انرژی به قسمت‌های دیگر فرستاده می‌شود. بیشتر متخصصان طب فشاری اتفاق نظر دارند که کمی بالاتر از انگشت شست و کناری، مهم‌ترین نقطه انرژی بدن است.

رفع درد و خستگی با فشار دادن انگشت پا+ عکس

می‌توانید با فشار و ماساژ دادن این نقطه از بدن به مدت 2 دقیقه بسیاری از بیماری‌ها همچون سردرد، تورم و سرخی چشم، اسهال، یبوست، اضطراب، بی‌خوابی و حساسیت را درمان می‌کند. 

گفتنی است؛ ماساژ دادن باید به صورت دورانی و با نوک انگشتان انجام شود. در این تصویر بالا محل دقیق این نقطه را شناسایی کنید.

منبع: Healthy Food Team

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
من
۰۰:۲۸ ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
واقعیه
France
ناشناس
۰۸:۰۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
بایددقیقا توضیح میدادین که برای درمان هردردی دقیقا چکارکنیم یعنی فقط2دقیقه مساژدادن اون هم توسط یه فردعادی نمیتونه این همه دردرادرمان کنه اینم روش خاص خودش را داره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
کاملا جالبه☺این سایت خیلی خوب است .☺☺☺
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
جالبه
آخرین اخبار