نجفی به مقام هفتم دوچرخه‌سواری کوهستان آسیا رسید

مسابقات آسیایی رشته دوچرخه سواری کوهستان رشته دانهیل و در بخش بانوان و مردان برگزار شد و ملی پوش کشورمان در مسافت یک کیلومتر به مقام هفتم دست پیدا کرد .

به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات قهرمانی آسیا-2016 تایلند امروز جمعه با مقام هفتمی نماینده کشورمان در بخش دانهیل آغاز شد. در رشته دانهیل که به مسافت یک کیلومتر اجرا شد امین نجفی توانست با ثبت زمان 2 دقیقه و 7 ثانیه و 70 صدم  ثانیه در رتبه هفتم جدول قرار بگیرد. در این رشته نمایندگان ژاپن و تایلند توانستند مقام ‌های اول تا سوم را از آن خود کنند.حسین رفیعی دیگر نماینده کشورمان هم مقام  هفدهم را بدست آورد.

تیم ملی دوچرخه‌سواری کوهستان کشورمان در این دوره از مسابقات با 8 ورزشکار شرکت کرده که هدایت آن را پریموث استرانکار، مربی اهل کشور اسلوونی برعهده دارد.

مسابقات در بخش تیم ریلی نیز امروز برگزار شد که ترکیب تیم ایران شامل محمد پورشریف،فرزاد خدایاری،امیرحسین جمشیدیان و فرانک پرتو آذر بود.

متاسفانه در شرایطی که همه چیز برای کسب مدال مهیا بود زمین خوردن جمشیدیان نماینده پرامید تیم موجب شد، تیم ایران در این رشته به مقام چهارمی دست پیدا کند. مسابقات آسیایی رشته دوچرخه سواری کوهستان رشته دانهیل و در بخش بانوان و مردان  برگزار شد و ملی پوش کشورمان در مسافت یک کیلومتر به مقام هفتم دست پیدا کرد در این بخش تایلند، چین و ژاپن سه تیمی بودند که زودتر از ایران از خط پایان گذشتند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار