همه دیدارهای نیلی با استادان دانشگاه تهران

رییس دانشگاه تهران در هفته معلم، با اعضای هیئت علمی تمام دانشکده های این دانشگاه دیدار کرد و با آنان به گفتگو نشست.

محمود نیلی احمدآبادی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دیدارهایی که با دانشکده های دانشگاه تهران داشت، گفت: در طول هفته معلم نشست های متعددی با تمام دانشکده ها برگزار کردیم. این دیدارها، نشست های بسیار مفیدی با استادان داشتیم و درباره بهبود، توسعه و ارتقا دانشگاه تهران بحث و تبادل نظر شد.

وی با بیان اینکه در این دیدارها سیاست های کلان دانشگاه تهران مطرح شد، در خصوص مهمترین مباحث این نشست ها، اظهار داشت: برنامه هایی از جمله توسعه بین المللی دانشگاه، کارآفرینی، اخلاق حرفه ای، مسئولیت های اجتماعی، ارتقا کیفیت آموزشی در دانشکده ها و برنامه های  پژوهشی، در این نشست ها مطرح شد.

رییس دانشگاه تهران ادامه داد: يكي از ظرفیت های اصلی که می توان در دورهای آموزشی مهم دانست تبادل استاد و دانشجوست به طوری که برگزاری دوره های آموزشی باید سرلوحه فعالیت های دانشگاه قرار گرفته شود، این موضوع در دیدار با استادان دانشگاه تهران مطرح شد.

نیلی احمدآبادی، گفت: هدف از برگزاری نشست با استادان دانشگاه تهران، آموزش و تشویق هرچه بیشتر برای ارتقای کیفیت خدمات آموزشی در دانشگاه تهران است.

وی دانشگاه تهران را دانشگاهی نمونه و الگویی خواند که طرح‌های مهم و مختلف در حوزه آموزش عالی را نتیجه فکر و تلاش فرهیختگان می داند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار