برخی می‌خواستند بدون تمرین بازی کنند

سه کناری: عرفان به کسی باج نمی‌داد/ نباید اسماعیلاگیچ را زیر سئوال ببریم

بازیکن تیم ملی هندبال کشورمان گفت: سرمربی تیم هندبال به خواسته‌های غیرمنطقی برخی بازیکنان بی‌توجه بود.

امید سه کناری در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران درخصوص سرمربی تیم ملی هندبا ل کشورمان اظهار داشت: به عقیده من هر مربی خصوصیات و کلاس کاری خود را داراست . عرفان مربی خوب و با تجربه ای بود. وی هدفدار بود و با هدف وارد ایران شد .

وی ادامه داد: مشکل این مربی حرفه ای از سوی عده ای از بازیکنان تیم ملی نشأت می گرفت و او به خواسته‌های غیرمنطقی آن‌ها بی‌توجه بود. متاسفانه بسیاری از هندبالیست ها دوست داشتند بدون تمرین و تلاش در زمین بازی کنند که قاعدتاً چنین مسأله ای، از نظر هیچ مربی‌ای قابل قبول نیست. اگر مربی به خواسته‌های بازیکنان تیم توجه نکند، آنها شروع به تخریب سرمربی می کنند.

بازیکن تیم ملی کشورمان افزود:تعدادی از بازیکنان تیم در حق وی کم لطفی هایی می کنند که نمونه هایی از آنها را در رسانه ها شاهد هستیم. وی نخستین مربی‌ای نیست که شروع به تخریب او کرده اند، آخرین هم نخواهد بود. عرفان با تیم کامل و بازیکنان حرفی‌ای هندبال وارد مسابقات انتخابی المپیک قطر شد و بهترین نتیجه ممکن را از آن مسابقات بدست آورد. هرچند من از بازیکنانی بودم که متاسفانه در طول اردوها مصدوم شدم اما نباید کارنامه عرفان را زیرسئوال ببریم.

سه کناری تصریح کرد: امیدوارم سرمربی بعدی هندبال ایران مربی سرسخت‌تری باشد و دیگر شاهد اتفاقات پیش آمده در هندبال ایران نباشیم. باید کمی حرفه ای تر به رشته ورزشی خود نگاه کنیم و به عنوان یک بازیکن تیم ملی تمام رفتارهایمان بیرون یا داخل زمین حرفه‌ای باشد. باید سعی کنیم به عنوان نماینده ای از کشورمان نگرشمان را بیشتر تغییر دهیم و کمتر به حاشیه بپردازیم و دنبال سخن چینی نباشیم و از هدف اصلی یک بازیکن به عنوان نماینده ای از کشورمان دور نشویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار