رضایی: مربی ایرانی اولویت سرمربی گری سایپا است/ نکونام، فرکی و دایی جزو گزینه های ما نیستند

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: پس از پایان رقابت های لیگ برتر، مذاکرات خود را با سه گزینه سرمربی گری سایپا آغاز می کنیم

 
بیت الله رضایی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره انتخاب سعید رجبی به عنوان سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران در 2 بازی پایانی لیگ پانزدهم، اظهار کرد: سعید رجبی سال ها برای تیم سایپا زحمت کشیده و جزو مربیانی است که باشگاه روی آن ها سرمایه گذاری کرده است. وی مربی خوبی است و در 2 بازی پایانی فصل با اختیار کامل روی نیمکت ما می نشیند.  یقین دارم که وی می تواند با نتیجه گیری در این 2 بازی از اعتبار و نام سایپا به خوبی دفاع کند.
 
وی درباره سرمربی فصل بعد سایپا گفت: از سه مربی داخلی خواسته ایم پس از پایان رقابت های لیگ برتر رزومه خود را در اختیار باشگاه سایپا قرار دهند. پس از  بررسی رزومه این مربیان در هیئت مدیره و تائید اعضای هیئت مدیره از گزینه نهایی سرمربی گری تیم سایپا برای همکاری و عقد قرارداد دعوت به عمل می آوریم.
 
مدیرعامل باشگاه سایپا درباره مذاکره این باشگاه با مربیانی چون علی دایی، حسین فرکی و جواد نکونام، بیان کرد: مذاکره با این مربیان گمانه زنی رسانه ها است. علی دایی اکنون سرمربی گری صبا را به عهده دارد و از لحاظ اخلاق حرفه ای درست نیست که با وی وارد مذاکره شویم. همچنین با نکونام و فرکی هم هیچ صحبتی نکرده ایم. همان گونه که گفتم پس از پایان رقابت های لیگ مذاکرات خود را با سه سرمربی مد نظر آغاز می کنیم اما نکونام، دایی و فرکی جزو گزینه های سایپا نیستند.
 
رضایی در پایان خاطر نشان کرد: برای مذاکره با مربیان مدنظرمان، در ابتدا از آن ها دعوت می کنیم که به باشگاه آمده و از امکانات ما دیدن کنند تا مانند برخی افراد پس از چند ماه حضور در سایپا، مدعی کمبود امکانات در این باشگاه نشوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار