شاکری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

نگرانی مسئولان شهری از عاقبت پروژه سی تیر/ میراث فرهنگی در جریان پروژه نیست

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: قاطعانه می گویم که مطالعاتی در خصوص خیابان سی تیر انجام نشده و فقط کار عمرانی انجام شده است.

نگرانی مسئولان شهری از عاقبت پروژه سی تیر/ میراث فرهنگی در جریان پروژه نیستاقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به پروژه خیابان سی تیر، اظهار داشت: مطمئن هستم که در خیابان سی تیر هم مشکلات زیادی رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه بنده در خصوص این پروژه شخصا سوال کردم و تذکر هم دادم، افزود: امیدوارم خیابان سی تیر به سرنوشت خیابان 17 شهریور دچار نشود.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه باید در خصوص پروژه سی تیر با عوامل ذینع مانند کسبه، اهالی محله و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری هماهنگی هایی صورت می گرفت، گفت: قاطعانه می گویم که مطالعاتی در خصوص خیابان سی تیر انجام نشده و فقط کار عمرانی انجام شده است.

شاکری با بیان اینکه معابری که مورد نیاز مردم است در خصوص تغییرات آن حتماً باید مطالعات دقیقی صورت گیرد، تصریح کرد: صرف سنگ فرش کردن خیابان ها توسط عوامل شهرداری، حفاظت از بافت های فرهنگی و تاریخی را در پی ندارد.

وی تأکید کرد: دوباره پیگیری می کنیم که اتفاقاتی که در خیابان 17 شهریور روی داد در این محور اتفاق نیافتد.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: شهرداری منطقه و امانی معاون شهردار تهران اعلام کردند که این پروژه فقط سنگ فرش است اما به نظر بنده ادامه پروژه شبیه مابقی پروژه ها از جمله خیابان 17 شهریور خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار