نجات کارگر چاه کن از اعماق چاه 20 متری+تصاویر

چاه کن جوان که در اعماق چاه 20 متری در منطقه شهر ری گرفتار شده بود با تلاش آتش نشانان نجات یافت.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی شهروندان، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت نیروهای عملیاتی ایستگاه 9 و گروه امداد و نجات 17 را ساعت 8:36 صبح روز گذشته به شهر ری، محله حمزه آباد، خیابان گلستان چهارم شرقی اعزام کرد.

نجات کارگر چاه کن از اعماق چاه 20 متری+تصاویر

احمد زارع تیموری رئیس ایستگاه 96 در مورد این حادثه گفت: در قسمت حیاط یک ساختمان مسکونی دو طبقه، یک نفر کارگر چاه کن در عمق 20 متری چاه در حال کار بود که ناگهان بی هوش شد و قادر به خارج شدن از چاه نبود.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از ایمن سازی محل حادثه، کارگاه نجات چاه را در دهانه چاه برپا کرده و با استفاده از تجهیزات دمنده مخصوص، اقدام به تهویه هوای داخل چاه کردند.

این رئیس ایستگاه تصریح کرد: نیروهای عملیاتی با استفاده از تجهیزات مخصوص کارگر 27 ساله تبعه افغان که کاملاً بی هوش بود را از خارج کرده و برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

نجات کارگر چاه کن از اعماق چاه 20 متری+تصاویر

زارع تیموری با اعلام اینکه علت حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران در حال بررسی است، خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی پس از ایمن سازی و ارائه تذکرات ایمنی به مالک ساختمان، مأموریت خود را به پایان رساندند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
زنده باد حمزه آباد منم اونجایی ام
آخرین اخبار