رئیس شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از نمایشگاه کتاب عنوان کرد:

نمایشگاه کتاب تهران جزیی از هویت ملی و فرهنگی کشور است

مهدی چمران گفت: این رویداد فرهنگی پس از بیست و نه دوره اکنون جزیی از هویت ملی و فرهنگی کشور ما شده است و چون از سال‌‌های نخست پیروزی انقلاب شروع شده یک حرکت مثبت فرهنگی است.

به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، مهدی چمران با بیان اینکه نمایشگاه کتاب تهران حرکتی شایسته جمهوری اسلامی است، افزود: انقلاب اسلامی ایران حرکتی فرهنگی بود و از آنجایی که کتاب نیز نمودی از فرهنگ است، خوشحالیم که توانسته‌ایم نمایشگاه را هر سال به صرت مستمر برگزار کنیم.  

وی ادامه داد: اکنون بسیاری از نمایشگاه‌‌های بین‌المللی کشورهای دیگر، نمایشگاه کتاب تهران را به عنوان هویت فرهنگی ایران می‌‌شناسند و باید تلاش کنیم بخش‌‌های مختلف آن را هرسال بهتر از سال قبل برگزار کنیم.

چمران با بیان اینکه نمایشگاه کتاب تهران در تقویم مردم نیز جا افتاده است عنوان کرد: اکنون می‌‌بینیم مردم استقبال بیشتری از نمایشگاه بیست و نهم کرده‌اند و در این میان ما باید پاسخگوی استقبال آنها باشیم و تلاش کردیم با ایجاد نمایشگاه شهر آفتاب این استقبال را نیز پاسخ دهیم.
 
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بخش‌‌هایی که امروز بازدید کرده بود، بیان داشت: خوشبختانه با وجود جمعیت متراکم و استقبال زیاد مردم از فشار و ازدحام خبری نبود و مشکلی وجود نداشت. البته انتظار داشتیم برخی مسایل زیربنایی مثل تاسیسات زودتر فعال می‌‌شدند اما به دلیل برخی مشکلات محقق نشد و امیدواریم در سال آینده شرایط بهتری در این زمینه داشته باشیم.
 
بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای برای خواندن دیر است...» از ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.