چیچیچ: بازیکنان را با آنالیز انتخاب کردم

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان گفت: بازیکنان حاضر در اردو را بر اساس آنالیز مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان و ادوار قبلی AVCکاپ انتخاب کرده ام.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مایدا چیچیچ امروز نخستین روز تمرینات خود با تیم ملی والیبال بانوان ایران را سپری کرد.

مایدا در پایان این جلسه تمرینی که با حضور خبرنگاران برگزار شد، در جمع اصحاب رسانه حاضر شد و گفت: در پایان این روز از تمرینات باید بگویم که از شرایط تیم رضایت دارم. به جز چند نکته کوچک که باید به بازیکنان یادآور شود، باقی شرایط مساعد است. آموزش این نکات هم زمان زیادی نخواهد برد و به زودی به هماهنگی کامل می‌رسیم.

وی درباره این مطلب که بازیکنان تیمش را بر چه اساسی انتخاب کرده است، ادامه داد: بر مبنای آنالیز مسابقات لیگ برتر و ادوار گذشته مسابقات AVC کاپ، بازیکنان مورد نظرم را به تیم ملی دعوت کرده‌ام. پس از پایان مسابقاتی که تیم ملی پیش رو دارد کار در رده پایه را آغاز خواهم کرد.

سرمربی اسلوونیایی تیم ملی والیبال بانوان، درباره کار در رده پایه تصریح کرد: کشف استعدادهای برتر والیبال ایران در بخش بانوان از برنامه های مهم من در آینده است بر همین اساس تلاش خواهم کرد با برنامه تعیین شده به شهرهای مختلف ایران سفر کنم و والیبالیست‌های جوان را زیر نظر داشته بگیرم.

مایدا در پایان خاطرنشان کرد: باید برای تیم ملی والیبال ایران دیدارهای دوستانه تدارک دیده شود. امیدوار هستیم بتوانیم در کشورهای اسلوونی و ایتالیا اردوهای تدارکاتی خوبی برگزار کنیم. این اردوها قطعا به سود تیم ملی خواهد بود.

گفتنی است تیم ملی والیبال بانوان ایران از امروز اردوهای آماده سازی خود را آغاز کرده است تا در مسابقات AVC کاپ آسیا حاضر شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار