ترجیح عجیب ملی‌پوشان فوتسال؛

بازی در امارات به جای جام باشگاه‌های آسیا/ به خاطر یک مشت دلار نفتی!

فوتسال کشورمان در سال جاری آماده حضور تورنمنت و رقابت های مهم و حساسی می شود این در حالیست که ستارگان تیم ملی پشت فوتسال کشور را خالی کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالیکه تیم ملی فوتسال کشورمان رقابت های جام جهانی را درپیش دارد و تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران نماینده کشورمان در جام باشگاههای جهان و جم باشگاههای آسیاست، بی برنامگی در این ورزش موج می‌زند.
 
اما حالا خبرهایی به گوش رسیده که متوجه می‌شویم شاید این بی برنامگی ها و مظلوم‌نمایی ها هدف دار بوده است زیرا با توجه به مسئله پیش آمده ستارگان فوتسال موقعیت حساس فوتسال کشور خود را نادیده گرفته اند و در ازای دریافت مبلغی به جام رمضان کشور امارات می‌پیوندند.

تیم فوتسال تاسیسات دریایی از ۴ تیر ماه باید در رقابت‌های جام باشگاه‌های حضور یابد اما در همین حین ۳ بازیکن این تیم از تاریخ ۲۰ خرداد تا ۱۲ تیر برای رقابت های جام رمضان در امارات به سر خواهند برد و قادر به همراهی تبم خود نیستند و باقی ملی پوشان نیز بی توجه به وضعیت حساس تیم ملی و جام جهانی  در این رقابت ها حضور می یابند.

شاید نداشتن قرارداد با تیم تاسیسات دریایی توجیه خوبی برای این شرایط باشد اما بازیکنان باید اهمیت بیشتری به موقعیت فوتسال کشور خود می دانند.

با توجه به شنیده ها از منابع آگاه کشاورز، سنگ سفیدی، محمدی، عالیقدر، طیبی و حسن زاده ۶ بازیکنی هستند که با نمایندگان تیم های حاضر در این مسابقات در تهران به توافق رسیده و قرارداد بسته اند.

با این شرایط درمی‌یابیم بی‌برنامگی ها و وقفه در اردوها و دیدارهای دوستانه تیم ملی نیز با برنامه ریزی بوده زیرا در هر صورت باید کادر فنی در جریان غیبت ستاره های خود باشند و شنیده ایم این پیشنهاد چندی پیش از سوی افتخاری و صانعی رد شده است.

باید دید بازیکنان به  چه کسی دلگرمند که در این شرابط جام عربی را به فوتسال ایران ترجیح می‌دهند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار