لیگ لوشامپیونه فرانسه

کاوانی و ایبرا نسخه آژاکسیو را پیچیدند/ لیون، موناکو را 6 تایی کرد

تیم پاری سن ژرمن در هفته سی و هفتم لیگ فوتبال فرانسه با سه گل حریفش را شکست داد و لیون ، موناکو را 6تایی کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته سی و هفتم لیگ فوتبال فرانسه امشب به طور همزمان برگزار شد که در مهمترین دیدارها، پاری سن ژرمن مهمان آژاکسیو بود و دو تیم هم امتیاز لیون و موناکو برای نایب قهرمانی به مصاف هم رفتند.

پاری سن ژرمن ، قهرمان زودهنگام لیگ فرانسه موفق شد با چهار گل میزبانش آژاکسیو را از پیش رو بردارد. ابتدا کاوانی در دقایق ۱۳، ۴۹ و ۵۸ برای پی اس جی هت تریک کرد و سپس ایبراهیموویچ در دقیقه ۹۰ گل چهارم را زد و کار را تمام کرد.

پاری سن ژرمن با این پیروزی ۹۲ امتیازی شد و با یک بازی کمتر ۲۷ امتیاز از تیم دوم بیشتر دارد. آژاکسیو نیز با ۳۷ امتیاز هجدهم است و همچنان در منطقه سقوط قرار دارد.

در دیگر مسابقه مهم تیم های هم امتیاز لیون و موناکو که به دلیل تفاضل گل به ترتیب دوم و سوم بودند برای نایب قهرمانی به مصاف هم رفتند که تیم لیون موفق شد با نتیجه شش بر یک مهمانش را در هم بکوبد. تیم موناکو از دقیقه ۲۳ و زمانی که دو بر صفر عقب بود ،با اخراج ترائوره ۱۰ نفره شد. ترائوره دو دقیقه قبل از دریافت کارت زرد دوم ، کارت اولش را دریافت کرده بود.

با این پیروزی لیون ۶۵ امتیازی شد و به تنهایی در رتبه دوم قرار گرفت. با توجه به اینکه اختلاف تفاضل گل لیون با تیم سوم یعنی موناکو ۲۲ گل است ، این تیم در هفته ماقبل پایانی نایب قهرمانی خودش را تقریباً قطعی کرد و فصل بعد به طور مستقیم به لیگ قهرمانان اروپا صعود می‌کند. موناکو نیز اگر بتواند فاصله دو امتیازی اش را با تیم چهارم یعنی نیس در هفته پایانی حفظ کند به مرحله پلی آف لیگ قهرمانان صعود خواهد کرد.

نتایج دیگر مسابقات همزمان لوشامپیونه:
بوردو ۳ لورینت ۰
لیل ۰ گنگام ۰
مارسی ۱ ریمس ۰
مون پولیه ۲ رن ۰
نانت ۱ کان ۲
نیس ۲ سنت اتین ۰
باستیا ۱ انگرز ۰
تولوز ۱ ترویس ۰

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.