"گیمرها" فقط این گوشی ها را بخرند

علاقمندان به بازی گیمرها این اسمارت فون ها را از دست ندهند.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اگر یک گیمر هستید یا می‌خواهید هر از گاهی بازی کردن با گوشی اندرویدی خودتان را تجربه کنید، این گوشی ها را در لیست خرید خود قرار دهید.

سامسونگ گلکسی S7

 پیشنهاد ما برای خرید یک گوشی گران قیمت مناسب برای بازی، پرچمدار تازه سامسونگ یعنی گلکسی S7 است. این گوشی در دونسخه با چیپست‌های فوق‌العاده قوی اسنپدراگون ۸۲۰ یا اکسینوس ۸۸۹۰ تولید شده  و هر دو نسخه چهار گیگابایت رم دارند که مطابق معمول، نسخه‌ای که در کشور یافت می‌شود از نوع دوم است.


این گوشی از نسخه ۶ اندروید نیرو می‌گیرد و صفحه نمایش بسیار با کیفیت ۵/۱ اینچی QHD از نوع Super Amoled آن لذت اجرای بازی را دوچندان می‌کند. قیمت گلکسی S7 کمی بالاتر از ۲ میلیون تومان است.

سونی اکسپریا Z5

گوشی‌های رده بالای سونی از نظر سخت‌افزاری همیشه از قوی‌ترین‌های زمان خود هستند و  پرچمدار کنونی این کمپانی،  اکسپریا Z5 با طراحی زیبا و قیمت مناسبش یکی از بهترین گزینه‌ها برای لذت بردن از بازی‌های مختلف است که حتی در این زمینه در برابر گوشی‌های هوشمند با قیمت‌های بالاتر هم سربلند است.




اکسپریا Z5 با چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸۱۰، پردازنده گرافیکی Adreno 420  و همچنین سه گیگابایت رم و صفحه نمایش ۵/۲ اینچی با رزولوشن QHD،  با قیمتی در حدود ۱/۵ میلیون تومان در بازار موجود است.


ال‌جی G4



این گوشی زیبا و استایلیش ال‌جی، با قیمت بسیار مناسبش یکی از بهترین گوشی‌های موجود در بازار است که با مشخصاتی مانند صفحه نمایش ۵/۵ اینچی با وضوح QHD، چیپست اسنپدراگون ۸۰۸ با شش هسته پردازشی و حداکثر فرکانس ۱/۸ گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Adreno 418  و سه گیگابایت رم، هرچند قدرت دو گوشی قبلی لیست ما را ندارد اما هنوز هم به اندازه کافی قوی هست و می‌توانید برای اجرای بازی‌های مختلف روی آن حساب کنید. ال‌جی G4 با گارانتی رسمی در حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

هواوی G8

هواوی در زمینه ساخت گوشی‌های ارزشمند در برابر قیمت استاد است و یکی از بهترین گوشی‌های این کمپانی به نام G8 در بسیاری زمینه‌ها از جمله بازی، در محدوده قیمت خود از بهترین‌ها است. چیپست اسنپدراگون ۶۱۶، دارای پردازنده هشت هسته‌ای ۶۴ بیتی با حداکثر کلاک ۱/۵ گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Adreno 405 و سه گیگابایت رم، امکان اجرای روان بسیاری از بازی‌ها را در صفحه نمایش ۵/۵ اینچی Full HD آن فراهم می‌کند.



این مدل با اندروید لالی‌پاپ نسخه۵/۱ ارایه شده و آنطور که گفته می‌شود در لیست هواوی برای آپدیت به نسخه ششم اندروید قرار دارد. در حال حاضر هواوی G8 کمی پایین‌تر از ۹۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

desire 728 




کمپانی تایوانی HTC که زمانی نه چندان دور به ساخت گوشی‌های پریمیوم و گران قیمت شهرت داشت، این روزها حال و روز خوبی ندارد و برای بقا در بازار گوشی‌های هوشمند نیاز به حضور در رده میانی و حتی پایین بازار دارد. دیزایر ۷۲۸ یکی از گوشی‌های میان‌رده این کمپانی است که در قبال قیمت پرداختی، مشخصات سخت‌افزاری بسیار خوبی دارد. صفحه نمایش ۵/۵ اینچی از نوع  super LCD 2  با وضوح HD، چیپست مدیاتک MT6753 با هشت هسته پردازشی و حداکثر فرکانس ۱/۳ گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Mali T720 و ۲ گیگابایت رم، در کنار قیمت حدودی ۶۵۰ هزار تومان، دلایل خوبی برای انتخاب این گوشی به نظر می‌رسند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار