مردانی:به احدی باج نمی دهم/سودجویان دست از سیاه نمایی بردارند

سرپرست دبیری فدراسیون کاراته گفت : تا زمانیکه در این سمت هستم به احدی باج نمی دهم و با تمام قوا برای اعتلای کاراته کشورم در برابر افراد سودجو می ایستم .

محمدعلی مردانی سرپرست دبیری فدراسیون کاراته کشور در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت :کسانیکه سعی در ایجاد حاشیه و شایعه سازی برای کاراته هستند نه کاراته ایران را دوست دارند و نه ایران را و نه به ورزش ایران اهمیت می دهند.

وی ادامه داد : متآسفانه هستند کسانی که تا منافع خود را از دست رفته می بینند شروع به جوسازی و سیاه نمایی می کنند، آنهایی که قلم به مزدند و گام های مثبتی را که در این مدت برداشته شده است نمیبینند و منافعشان نمی گذارد واقعیات را ببینند.

مردانی با قاطعیت بیان داشت : از این تریبون استفاده می کنم و به اینگونه افراد توصیه می کنم که دست از سیاه نمایی بردارند تا کاراته مسیر خود را پیدا کند و به آرامش برسد .

وی در خصوص غیبت عده ای از داوران در کلاس بازآموزی گفت : تمامی داوران آسیایی و جهانی که عضو شورا بودند در کلاس حضور پیدا کردند و یکی دو نفر به واسطه مشکل خانوادگی نتوانستند شرکت کنند و بقیه هم به دلیل اینکه کلاس وسط هفته برگزار شد نتوانستند حاضر شوند، ضمن اینکه عدم حضور خود را اعلام کرده بودند و طبق تقاضایی که داشتند با موافقت جناب طباطبایی قرار بر این شد که یکبار دیگر کلاس را در روز تعطیل برگزار کنیم تا داورانی که نتوانستند شرکت کنند بتوانند از این کلاس استفاده کنند .
رییس کمیته داوران فدراسیون کاراته در خصوص رقابت های انتخابی تیم ملی بیان داشت: شکر خدا رقابت ها به خوبی برگزار شد و مشکل خاصی نداشتیم و تنها یک آسیب دیده داشتیم که آنهم به دلیل بی احتیاطی خود بازیکن بود که امیدوارم هرچه زودتر این کاراته کا خوب کشورمان بهبودی خود را بدست آورد و به میادین کاراته بازگردد.

مردانی یادآور شد : خوشبختانه در این مدت حضورم در کمیته داوران سه جلسه خوب شورا برگزار شده است و تصمیم های اتخاذ شده در بخش داوری طبق شورا و نظر جمع گرفته شده است، در حالیکه در چند سال اخیر حتی 1 بار هم شورا جلسه نداشته و فقط یک نفر تصمیم گیری می کرده است .

وی اضافه کرد : در قسمت داوران خوشبختانه تا این لحظه با هزینه فدراسیون 2 اعزام داشته ایم در حالیکه در چند سال اخیر فقط یک نفر از این مزایا استفاده می کرد تا بتواند درجاتی را فقط برای خود کسب کند .

مردانی در پایان خاطرنشان کرد : امیدوارم کاراته کشورمان جایگاه واقعی خود را پیدا کند و جامعه فهیم کاراته دست در دست هم دهند و برای موفقیت این ورزش مدال آور با هم تلاش کنیم.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار