شرکت محيط بانان محيط زيست خراسان رضوی در دوره آموزشي اتریش

محيط بانان اعزامي سازمان حفاظت محیط ریست خراسان رضوی به منظور شركت در دوره هاي آموزشي و بازديد از پارك هاي ملي اتريش و آشنايي با روش هاي نوين حفاظت و مديريت مناطق حفاظت شده به آن كشور اعزام شدند.

شرکت محيط بانان محيط زيست خراسان رضوی در دوره آموزشي اتریش

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، در چارچوب تفاهم نامه ميان دو كشور جمهوري اسلامي ايران و جمهوري فدرال اتريش، 12 نفر از مديران و محيط بانان از استان های خراسان رضوی، اصفهان ، گلستان، گیلان، کرمان، سمنان، چهارمحال و بختیاری و تهران، 12 ارديبهشت ماه جاري به منظور شركت در دوره هاي آموزشي و بازديد از پارك هاي ملي اتريش و آشنايي با روش هاي نوين حفاظت و مديريت مناطق حفاظت شده به آن كشور اعزام شدند.

این محیط بانان پس از پايان دوره آموزشي 7 روزه و بازديد از پارك هاي ملي اين كشور به ايران بازگشتند.

اين دوره فشرده يك هفته اي به آموزش هاي نوين مرتبط با حفاظت از پارك هاي ملي كوهستاني اختصاص داشت و ويژگي هاي اين نوع محيط هاي طبيعي و شيوه هاي برتر مديريت آن بود.

در اين سفر، محيط بانان ضمن شركت در سمينار و كارگاه هاي آموزشي از 4 پارك ملي اتريش نيز بازديد كردند و در خصوص نحوه حفاظت و مديريت پارك هاي ملي، تعامل با ذينفعان و مشاركت مردم حاشيه پارك، نحوه بودجه ريزي، درآمدزايي، آموزش محيط بانان، ساختارهاي مديريتي پارك، طبيعت گردي بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

اتريش داراي 6 پارك ملي به مساحت 235000 هكتار است.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار