قزوین؛

اختصاص 20میلیارد تومان وام به فعالین اقتصادی

بسیج سازندگی20میلیارد تومان وام برای پروژه های عمرانی اختصاص داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان در جمع خبرنگاران گفت : این وام از نیمه ی دوم خرداد به فعالین اقتصادی پرداخت می شود.

سرهنگ حمیدرضا اله بداشتی با اشاره به اینکه این وام ها در قالب  26 طرح  اقتصاد مقاومتی به فعالین اقتصادی  پرداخت می شود افزود: پرورش ماهی ، تولید کود ورمی کمپوست ، پرورش شترمرغ، تولید رب و ترشی  و پرورش زنبور عسل از جمله فعالیت های این حوزه است.

وی خاطر نشان کرد:  ایجاد شرکت های زود بازده موجب اشتغالزایی برای هزار نفر در طی سال گذشته و امسال شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان از اقتصاد مقاومتی به عنوان یک راهگشای اقتصادی نام برد و افزود: در طی دوسال گذشته توانستیم بیش از 30 میلیارد تومان وام در قالب اقتصاد مقاومتی پرداخت کنیم که موجب ایجاد مشاغل پایدار در روستاهای کوچک شده است.

وی همچنین با اشاره به اجرای 76   پروژه عمرانی افزود: برخی از این طرح مانند آبرسانی و اجرای شبکه ی آب شرب و احداث مخزن، احداث کانال کشاورزی، تکمیل خانه ی عالم و دیوار کشی واحدهای بهداشت و درمانی به پایان رسیده و برخی از این طرح ها در حال اجرا است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان گفت: اعزام 93 گروه شامل سه هزار 339 نفر  به  مناطق محروم از دیگر کارهای انجام شده در بسیج  سازندگی به کمک ارگان های جزوه کارهای انجام شده  می باشد.

 معاون اجرایی سپاه استان هم در این نشست به اهمیت اقتصاد مقاومتی برای برون رفت از مشکلات اشاره کرد و افزود: سازمان بسیج سازندگی با رویکردی جهادی و مردمی سعی می کند تا الگوی موفقی از اقتصاد مقاومتی را در جامعه رواج دهد.

سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی اضافه کرد: اعزام گروه های جهادی  به مناطق محروم  ضمن  آبادانی و رشد روستاها می تواند  کمک بزرگی به دولت در مسائل مختلف باشد.
انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار