روانشناسی جالب از روی بند انگشتان دست+ عکس

تحقیقات جدید نشان داده است که از روی انگشت کوچک دست می توان به شخصیت درونی افراد پی برد.

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ به انگشت کوچک خود نگاه کنید، انگشت شما به سه قسمت به نام بند تقسیم شده است که در تصویر زیر به ترتیب از بالا به پایین شماره گذاری شده است.

روانشناسی جالب از روی بند انگشتان دست+ عکس

از روی انگشت کوچک شخصیت افراد را بشناسید
شکل و طول انگشتان هر شخص منحصر به فرد است، انگشتان می توانند نمایانگر برخی ویژگی های شخصیتی فرد باشند و انگشت کوچک بیشترین اطلاعات را در مورد شخصیت افراد مشخص می کند.
 
در اینجا اطلاعات سه بند انگشت کوچک و ارتباط آن با شخصیت افراد را بیان می کنیم: 
اگر طول بند شماره یک، در عکس بلندتر از بندهای دیگر است شما فردی بسیار جذاب با مهارت های گفتاری باورنکردنی هستید همچنین در زمره افرادی قرار دارید که به راحتی فریب دیگران را نمی خورید. 
 
اگر طول بند شماره دو، در عکس بلندتر از بندهای دیگر است شما فرد بسیار مصممی هستید که تمایل دارید از دیگران مراقبت کرده و به آنها کمک کنید، اغلب پزشکان و کارشناسان سلامت دارای این ویژگی هستند. 

اگرطول بند شماره سه، انگشت کوچک بلندتر از بندهای دیگر است پس شما یک فرد بسیار صادق بوده و همیشه حقیقت را می گویید، علاوه بر آن دارای مهارت های کلامی و اجتماعی بسیار خوبی نیز هستید.  

اگر طول بند شماره یک انگشت کوچک کوتاه تر از بندهای دیگر است، فردی با این ویژگی شخصیت دوست داشتنی ندارد همچنین اغلب این افراد ضعیف و عصبی هستند. 
 
اگر بند شماره دو  کوتاه ترین بند است تنبلی و سرکشی از ویژگی های شخصیتی فرد است همچنین این افراد تغییرات را دوست ندارند و خود را با شرایط سازگار نمی کنند. 
 
اگر طول بند شماره سه کوتاه تر از بندهای دیگر است شما یک فرد ساده و بی تکلف هستید و همه به شما اعتماد دارند اما با این حال، اگر شما از این دست افراد هستید باید مراقب باشید تا دیگران از خوبی شما سوء استفاده نکنند. 

منبع: FHFN.ORG

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
سلام چرا دخترمن بجای سه بند انگشت چهار بند انگشت دارد
United States of America
حسنی
۲۰:۰۳ ۱۶ خرداد ۱۳۹۷
حالا منی که انگشتم چهارتا بند داره باید چ کنم:|
Netherlands
ناشناس
۰۰:۳۵ ۲۳ دی ۱۳۹۶
با سلام ممنون از مشاوره رایگانتون .دختری ۲۸ساله هستم روی پیشونیم چین و چروک افتاده .راه های دارویی و درمانی موثر این چروک ها چی هست؟ممنون
Iran (Islamic Republic of)
مهسا امانی
۱۸:۲۷ ۲۹ فروردين ۱۳۹۶
به نظر من هم خیلی درست بود و جالب
برای من گفتش که آدم صادقی هستیدو حقیقت رو میگید دقیقا درست گفته از خصوصیت بارز من هستش حتی سر این حقیقت گفتن دشمن پیدا میکنم خیلی وقت ها
حتی نمیتونم یک دروغ درمورد شخص دیگرو تحمل کنم حرف حقیقت و نمیتونم نزنم واقعا جالب بود.
بعد گفته مهارت کلامی بالایی داری اینم درست گفته چون فقط کار فروش و تله مارکتینگو و خیلی خوب از پسش برمیام. چون مهارت کلامی میخواد.
Iran (Islamic Republic of)
اهورا
۱۱:۵۳ ۰۳ فروردين ۱۳۹۶
خیلی باحال بود،همه چیش درباره من درست بود،مخصوصأ اون قسمت تنبلی و دوست نداشتن تغییرات.مرررسی
Iran (Islamic Republic of)
Hamid reza
۱۰:۵۹ ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
خیلی خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
لایک دارین...مرسی
آخرین اخبار