هواداران ما با فرهنگ هستند

برانکو: استحقاق برد را داشتیم/ هر کسی این بازی را دید، لذت برد

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس پس از پیروزی تیمش در هفته بیست و نهم لیگ برتر در نشست مطبوعاتی حاضر شد و به سوالات پاسخ داد.

برانکو: استحقاق برد را داشتیم/ هر کسی این بازی را دید، لذت بردبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس پس از پیروزی تیمش در هفته بیست و نهم لیگ برتر اظهار داشت: خوشحالم و به بازیکنانم افتخار می‌کنم. برگشتن دوباره به وضعیت فعلی‌مان پس از شکستی که مقابل نفت داشتیم، بسیار خوشحال کننده بود. آن چیزی که باعث خوشحالی مضاعف من است این است که بازیکنانم شخصیت برنده بودن را از خود نشان دادند.

برانگو تصریح کرد: امروز می توانم بگویم که استحقاق پیروزی مقابل گسترش فولاد را داشتیم. با آگاهی کامل وارد زمین شدیم و بازی‌ای مطابق میل خودمان انجام دادیم اما در تمام پست ها عملکرد بسیار خوبی داشتیم. البته طبیعی است که گسترش فولاد هم موقعیت هایی برای نفس کشیدن داشت اما در نهایت ما به پیروزی رسیدیم.

وی ادامه داد: خوشحالم که تماشاگران‌مان یک بازی زیبا با گل های قشنگ و خوب را مشاهده کردند. به بازیکنانم بابت تمام تلاشی که در طول فصل انجام دادند تبریک می گویم. قهرمانان واقعی بازیکنان من هستند که با تمام مشکلات تا آخرین ثانیه‌ها می‌جنگند.باز هم به هواداران‌مان تبریک می‌گویم که برای پیروزی تیمشان به تبریز ‌آمدند و ما را تشویق کردند. آنها فضای مناسبی را برای موفقیت ما به وجود آورده بودند.

برانکو درباره درگیری میان هواداران گفت: درگیری ابتدای بازی که میان هواداران به وجود آمد از سوی هواداران ما نبود. هواداران ما با فرهنگ هستند و هیچ کسی را تحریک نکردند. از من راجع به گل‌های زیبای عالیشاه و محمد ابراهیمی سوال بپرسید.

وی درباره نتیجه بازی اظهار داشت: من هیچ وقت نتایج را پیش‌بینی نمی‌کنم بلکه در طول بازی با عملکردم نتایج را خلق می‌کنم. امروز شش گل رد و بدل شد و هرکسی که بازی را دید از آن لذت برد.

وی افزود: در نیمه نخست به دنبال گل سوم بودیم نه به خاطر اینکه تفاضل گل‌مان را بالا ببریم چرا که هنوز خاطره شکست ذوب آهن مقابل گسترش فولاد در تبریز را به یاد داریم.گسترش فولاد حریف سرسختی برای ما در بازی رفت بود اما در نیم فصل دوم تیم ما رشد کرد و عملکرد بهتری را داشت. خوب نبودن گسترش فولاد به دلیل بازی زیبای ما بود. کل تیم ما در این بازی به خوبی بالانس شده بود و گسترش فولاد تمام تلاش خودش را انجام داد.

استقلال خوزستان با ذوب آهنی بازی دارد که تیم خوب و قدرتمندی است اما ما هم با نتایجی که امروز رقم خورد مقابل راه آهن با انگیزه به میدان می رویم. ما تلاش خودمان را انجام می دهیم و هنوز خاطره تلخ توقف پرسپولیس مقابل راه ‌آهن در سال های گذشته را به یاد داریم. تلاش خودمان را برای قهرمانی انجام می دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار