آبادان؛

غیرفعال بودن تعاونی مرزنشینان

۵ تعاونی مرزنشینان غیرفعال هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ فرماندار ویژه آبادان گفت: در زمان حاضر پنج تعاونی مرزنشینان از جمع ۹ تعاونی غیرفعال هستند.

شهبازی افزود: بر اساس برنامه ریزی ها و هماهنگی های صورت گرفته در روزهای آتی شاهد آغاز رسمی و عملی مبادلات تجاری (صادرات و واردات کالا) از طریق بازارچه مرزی اروندکنار هستیم.

وی از عدم لزوم ثبت سفارش و نامحدود بودن سقف اعتبار ارزی قابل ارائه به تجار به عنوان برخی از امتیازات خاص پیش بینی شده در بازارچه مرزی اروندکنار نام برد و گفت: با توجه به فرصت خوبی که دولت در اختیار شهرستان آبادان قرار داده است لذا دیگر هیچ راه گریز و بهانه ای برای انجام نشدن وظایف از سوی دستگاه های اجرایی و تعاونی های مرزنشین پذیرفتنی نیست.

فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه راهبرد نخست و آخر دولت جمهوری اسلامی رونق اروندکنار، چوئبده و ۷۴ روستای شهرستان آبادان است، افزود: تمامی تلاش ما بر آن است که هرآنچه را که قرار است از قبل شکل گیری این بازارچه حاصل شود، صفر تا ۱۰۰ عایدی آن نصیب مردم این شهرستان شود.

شهبازی از شهروندان عضو تعاونی های شهرستان آبادان خواست تا با مراجعه به تعاونی های مربوطه شان موضوع فعال شدن تعاونی ها را از مدیران مربوطه به طور جدی درخواست و پیگیری کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.