اراک ؛

تکمیل بیمارستان 130 تختخوابی خمین از اولویت‌ راه و شهرسازی

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: تکمیل بیمارستان 130 تختخوابی شهرستان خمین از اولویت‌های اداره راه و شهرسازی در سال جاری است.

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حمزه‌لویی  گفت: نظر به اهمیت شهرستان خمین به عنوان زادگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی (ره) و نیاز این منطقه به مراکز بهداشتی و درمانی، تکمیل بیمارستان 130 تختخوابی این شهرستان با جدیت در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی قرار دارد.
 
وی با مثبت ارزیابی کردن روند تکمیل این بیمارستان افزود: احداث مراکز درمانی با توجه با ویژگی‌های مهندسی این‌گونه سازه‌ها مستلزم اختصاص اعتبارات ویژه و نگاه خاص مسئولین امر می‌باشد، لذا در بازدیدی که به همراه معاون اجرایی سازمان مجری ساختمان‌های دولتی و مدیرکل مناطق 5 و 6 این سازمان از روند ساخت و تکمیل این پروژه انجام پذیرفت مقرر شد با هدف تسریع در تکمیل پروژه مذکور اقدامات لازم انجام گیرد.
 
به گفته وی اجرایی شدن عملیات نماسازی سازه با توجه به توضیحات مشاور در اسرع وقت، افزایش بنا و اصلاح بخش اورژانس که با توجه به توضیحات مشاور، اجرای آسانسور سازه از اقدامات لازم‌الاجرا در این راستا می‌باشد.
 
بیمارستان 130 تختخوابی شهرستان خمین تاکنون 55 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای تکمیل آن نیاز به حداقل 300 هزار میلیون ریال اعتبار است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.