آبادان؛

آینده خوب باسرمایه گذاری در ایران

سرمایه گذاری در ایران آینده خوبی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛دبیر اتاق بازرگانی لهستان گفت: تلاش داریم در سفر خود به ایران ارتباط خود را با ایران بویژه بخش انرژی در خوزستان مستحکم کرده چرا که آینده خوبی را در سرمایه گذاری در این کشور می بینیم.

 ماریا نوآکوفسکی افزود: ظرفیت های خوب نفت و گاز در خوزستان ما را برای سرمایه گذاری در این استان ترغیب کرده و چشم انداز خوبی را در آینده در زمینه تعاملات اقتصادی پیش بینی می کنیم.

وی گفت:این سفر به منظور آشنایی هرچه بیشتر با ظرفیت های انرژی در ایران و بویژه در خوزستان صورت گرفت که در این سفر از برخی مناطق صنعتی این استان در ماهشهر و بندرامام خمینی(ره) دیدن کردیم.

دبیر اتاق بازرگانی لهستان افزود: پیش از این نیز در مشهد و تهران از نمایشگاه بین المللی نفت و گاز دیدن کردیم و ظرفیت ها و توانمندی های داخلی ایران را از نزدیک شاهد بودیم.

نوآکوفسکی گفت: با توجه به بهبود شرایط اقتصادی ایران با سایر کشورهای اروپایی، ما نیز این فرصت را مناسب دیده و تمایل به سرمایه گذاری در این کشور را داریم.

هیات تجاری 30 نفره لهستانی در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و حمل و نقل که صبح یکشنبه به منظور بازدید از توانمندی های حوزه انرژی در خوزستان از طریق فرودگاه بین المللی اهواز وارد این شهر شد،از ظرفیت های منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر و تاسیسات دریانوردی بندر امام خمینی(ره) در جنوب خوزستان نیز دیدن کردند.

این هیات به منظور حضور در نمایشگاه بین المللی نفت و گاز تهران به ایران سفر کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.