کلینتون: باز هم می گویم، ترامپ دمدمی مزاج است!

نامزد دمکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از صحبت های خود درباره دمدمی مزاج بودن دونالد ترامپ دفاع کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ هیلاری کلینتون در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی بی اس نیوز آمریکا درباره راهبرد خود برای مرحله پایانی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در رقابت با دونالد ترامپ، درست بودن یا نبود خروج برنی سندرز از رقابت درون حزبی دمکرات ها و تحولات اخیر درباره تحقیقات اف بی آی از ماجرای ایمیل های جنجالی خود صحبت کرد.

مجری خطاب به هیلاری کلینتون گفت: شما گفته بودید که دونالد ترامپ فردی دمدمی مزاج و خطرناک است. آیا منظور شما این بود که او فرد معقولی نیست؟

هیلاری کلینتون در پاسخ گفت: معنی حرف های من از دمدمی مزاج این بود که کسی بیاید و بگوید سایر کشورها  باید به پیش بروند و برای خودشان به تسلیحات هسته ای دست یابند! درحالیکه ما در دنیای امروز اصلا نباید چنین چیزی داشته باشیم.

فردی که دمدمی مزاج است می گوید ما باید از ناتو خارج شویم ، درحالیکه ناتو قویترین ائتلاف نظامی در تاریخ دنیا است و ما باید واقعا آن را نوسازی کنیم نه اینکه آن را ترک کنیم.

به نظر من این که من وی را دمدمی مزاج توصیف کردم معطوف به صحبت هایی بود که دونالد ترامپ کرده بود و این صحبت ها برای من نگران کننده بودند. بازگشت به شکنجه و کشتن خانواده های تروریست ها یک جنایت جنگی خواهد بود، همه و همه جزو نگرانی هایی هستند که من می شنوم و مردم درباره اش صحبت می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار