اینستاگردی(215)؛

سلفی بابک جهانبخش و پسرش/ امین زندگانی در مشهد/ تقاص سخت در انتظار داعش

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.

معصومه ابتکار در اینستاگرام خود نوشت: دیروز آیین جشن ثبت جهانی و اهدای لوح ذخیره گاه زیست كره تنگ صیاد سبز كوه استان چهارمحال و بختیاری با استقبال کم نظیر مردم و عشایر عزیز، جوامع محلی، اهالی روستاها و شهرستان های استان قرار گرفت. هزاران نفر با افتخار به طبیعت منطقه خود، اینکه این خطه به ذخیره گاههای کره مسکون پیوسته را در میان دشت و کوه و در نزدیکی تالاب گندمان که به همت خودشان و حمایت مسؤولین احیا شده، جشن گرفتند. ذخیره گاه زیست كره تنگ صیاد سبزكوه، از اكوسیستم های مهم با كاركردهای منحصر به فرد زیستی و تنوع بالای فرهنگی، جمعیتی، گردشگری و جاذبه های بی همتای طبیعی است.

پروژه ثبت جهانی ذخیره گاه تنگ صیاد ـ سبزكوه با اهداف حفاظتی، توسعه پایدار و اهداف تحقیقاتی آموزشی و به منظور جلوگیری از تغییرات برگشت ناپذیر و بهره برداری از منابع طبیعی به صورت پایدار، اجرا می شود.این منطقه سال گذشته در بیست و هفتمین اجلاس شورای هماهنگی بین‌المللی برنامه انسان و کره مسکون با تلاش های ایران در شبكه جهانی ذخایر زیست كره یونسكو ثبت شد.


اینستاگرام  محسن رضایی صحبت های اخیر وی را در خصوص منطقه خان طومان منتشر کرده و وعده داده تقاص سختی از داعشی ها گرفته خواهد شد.

در این پست آمده است: خان طومان چند ماه پيش "خان طومان" در جنوب حلب آزاد شد ولی چند روز گذشته تکفیری‌ها با سوءاستفاده از آتش‌بس درحالی‌که نه هواپيماها و نه توپخانه ارتش سوریه فعال بود، غافلگيرانه به نیروهای سوری و مستشاران ایرانی حمله كردند و آن منطقه را گرفتند. از نیروهای ارتش عربستان و تركيه در پشتیبانی آتش برای تکفیری‌ها استفاده‌شده است، در اين نبرد مازندرانی‌های قهرمان با همان روحيه عبور از اروندرود، جنگيدند و تلفات سنگینی به تکفیری‌ها وارد كردند.البته در هر جنگی فراز و نشيب پیروزی و شكست وجود دارد. اجر این شهدا مخلص نزد خداوند متعال محفوظ است. به شما وعده می‌دهم که از تکفیری‌ها، این عمله‌های صهیونیسم، تقاصی سخت گرفته خواهد شد. بی‌تردید نتيجه نهایی به عون الهی پيروزي مقاومت، دولت و ملت سوريه و ايران اسلامي است.



حسن شمشادی نوشت: عصر امروز در پروازي در سوريه به جايي رفتيم، با عده اي محدود. در اين پرواز چندين مستشار نظامي روسيه از ارتش اين كشور هم حضور داشتند، كه البته درجه و رده شان را متوجه نشدم . مستشاران روس، از ابتداي بحران سوريه در رده هاي مختلف حاضر بودند و همچنان هستند. هرچند كه طبيعتا روس ها، از حضورشان در شام، در پي اهداف خود هستند كه شرحش مفصل است.عمري بود، در اين باب، خواهم گفت.ان شالله .


بابک جهانبخش نوشت: ببين اين عشق دريايى دلم رو حرف دنيا كرد تو ثابت كردى كه ميشه يه دريا توى دل جا كرد.


پرویز پرستویی در اینستاگرامش نوشت: وارد اتوبوس شدم، جایی برای نشستن نبود، همانجا روبروی در، دستم را به میله گرفتم... پیرمرد با کُتی کهنه، پشت به من، دستش به ردیف آخر صندلی های اقایون گره کرده! (که میشود گفت تقریبا در قسمت خانم ها)خانم دیگری وارد اتوبوس شد، کنار دست من ایستاد، چپ چپ نگاهی به پیردمرد انداخت، شروع کرد به غرلند کردن!ـ برای چی اومده تو قسمت زنونه! مگه مردونه جا نداره؟ این همه صندلی خالی!ـ خانم جان اینطوری نگو، حتما نمی تونسته بره!ـ دستش کجه نمی تونه بشینه یا پاش خم نمیشه؟ـ خب پیرمرد ِ! شاید پاش درد میکنه نمی تونه بره بشینه!ـ آدم چشم داره می بینه! نیگاه کن پاش تکون میخوره، این روزها حیاء کجا رفته؟!... سکوت کردم، گفتم اگر همینطور ادامه دهم بازی را به بازار می کشاند! فقط خدا خدا میکردم پیرمرد صحبت ها را نشنیده باشد!بیخیال شدم، صورتم را طرف پنجره کردم تا بارش برفها را تماشا کنم... به ایستگاه نزدیک می شدیم پیرمرد میخواست پیاده شود دستش را داخل جیبش برد پنجاه تومنی پاره ایی را جلوی صورتم گرفت و گفت:"دخترم این چند تومنیه؟" بغض گلویم را گرفت، پیرمرد نابینا بود! خانم بغل دست من خجالت زده سرش را پایین انداخت و سرخ شد... برای گفتار و کرداری که از توسر می زند، عذری بجوی و اگر نیافتی، عذری بتراش»


چندی پیش عده ای کاربر ناشناس به پست حسام نواب صفوی با مضمون سربازان وطن و نیروهای دفاعی هجوم آوردند که با انتقاد شدیدی از سمت وی رو به رو شدند. حال وی با انتشار ویدئویی در اینستاگرام از دل شکستگی خود گفته و به افشای پشت پرده هتاکان به مدافعان حرم اشاره کرده است.

وی در پست خود نوشت: اولين نفر و اولين باري كه از مدافعين حرم و نيروهاي دفاعي تشكر كردم، با هجمه بسياري از همين افراد متوجه شدم تعجب ميكردم چرا؟خيليها ممكن است حتي هتاك باشند اما تحقير شهدا و و مدافع كشور چرا؟؟؟ بقدري دلشكسته بودم كه ساعتها به گوشه اي خيره ميشدم بعد از تعطيلات تحقيقات بسياري انجام دادم و ديديم اين صفحات سريع ساخته شده و كار شبكه هاي ضد ايران دشمنان ماست.

برادرم خون تو با اشكهاي چشم ما آميخته خواهد شد همه ما ايرانيان با هر تفكري و هر گروهي به احترام شما خواهيم ايستاد همه در فضاي مجازي با هم متحد خواهيم شد و جلوي نقشه دشمنان ايران براي٢قطبي شدن مردم ايران را خواهيم گرفت ايران و خليج فارس مانند خورشيدي در پهناي گيتي خواهد درخشيد.

نواب صفوي ارديبهشت ٩٥ اي وظنم اي ايران اين چند بيت از تمام دوستداران واقعي تو تقديمت باد: به نام همه عاشقانت قسم. كه در راه تو مرگ هم زندگيست. اگر زندگي تشنه مرگ ماست. كسي كه نمرده است زنده نيست. 




داریوش فرضیایی نوشت: تو لبخند میزنی و اشک شوق در چشمانم حلقه ميزنه ميدونم باورت نميشه که منم میتونم گریه کنم چون فقط خنده هامو دیدی!!! ولی خنده های من همون گریه های مخفیانه ای هست که همه آشکار انجامش ميدن من اومدم ترو ببینم و انسان بودنم رو بیاد بيارم من نيومدم نقش قهرمان رو بازی کنم چون قهرمان من تویی که با لبخندت غول بیماری رو شکست دادی من فقط اومدم تو بخندی و من دردم رو فراموش کنم آره.. روزی بزرگ میشی و با همین لبخند قشنگت من رو به ياد میاری اون موقع اس که روحم آرامش ميگيره!!!!!


بهاره افشاری در اینستاگرامش نوشت: دوستان عزيز قطعا هر انسانى با هر مذهب و تفكر و عقيده و مرامى از ديدن عكسهايى كه دل آدم رو به درد مياره و اون لحظات دلخراش و خون و جنايت رو به ياد مياره لذت نميبره ، هدف از پست قبلى ، فقط و فقط شريك كردن مردم كشورم و اطرافيانم در اين اتفاق دردناك و ابراز همدرى من با خانواده هاى اون عزيزان بود.جنگ و درگيرى در هر شكلى دردناك و عذاب آوره چه داخل و چه خارج ، چه ايرانى و چه غير ايرانى ، همه ما انسانيم .

پ . ن : ممنون از تمامى انسانهايى كه براى آرامش و امنيت مردم ايران بى منت زحمت ميكشن روزتون پر از نشانه هاى الهى.


مصطفی زمانی نوشت: و در نهايت خسته نباشيد به اين بزرگوار، حسن اقاي فتحي ،عمرشون دراز و سرشون سلامت خدانگهدار شما عزيزان.




امین زندگانی نوشت: مشهد مقابل حرم با گروه خوب سینمایی :سادات خانم جای همه خالی.


حسین مهری نوشت: سر كار با گروه خوب گريم استاد مجيد اسكندرى ، آرش و مصطفى.

 پ ن: خوشحالم از اينكه براى بار هفتم در كنار عمو مجيد اسكندرى هستم.


عباس غزالی در اینستاگرامش نوشت: دستمريزاد به بازيكنان خوب پرسپوليس كه با اين برد شيرين خودشونو به قهرماني نزديكتر كردن و دل هواداراشونو شاد و شادتر... به ياد كاپيتان هادي نوروزي...


انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار