قدیر بحری: بازیکنان ما استرس زیادی داشتند

مربی تیم فوتبال ملوان گفت : بازیکنان ما استرس زیادی داشتند و پس از آن که متوجه شدند سیاه جامگان عقب است خواستند که از تک گلشان دفاع کنند.

قدیر بحری: بازیکنان ما استرس زیادی داشتندمحمد قدیر بحری مربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پاسخ گوی سئوالاتی در خصوص وضعیت این تیم شد .

وی در مورد بازی مقابل صبای قم و استرس بازیکنان گفت : ما در نیمه اول عالی بودیم و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم اما متاسفانه موقعیت هایمان را از دست دادیم . همچنین زمانی که سیاه جامگان از ذوب آهن پیش بود.
 
بازیکنان ما با روحیه خوبی بازی می کردند اما پس از آن که بازی به تساوی رسید و سپس سیاه جامگان عقب افتاد بازیکنان ما خواستند تا از تک گلشان حفاظت کنند و گلی نخورند که متاسفانه این گونه نشد و ما در پایان و در دقیقه 85 گل را دریافت کردیم با این حال بازهم برای زدن گل دوم فرصت داشتیم که متاسفانه این اتفاق نیافتاد .

مربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در ادامه افزود :2 – 3 بازیکن آسیب دیده داریم اما کادر پزشکی ما در تلاش است که آن ها را برای بازی مقابل سیاه جامگان آماده کند .

دستیار احمد زاده در ادامه و در خصوص عملکرد دروازه بان جوانشان گفت : نیما در ازه بان جوانمان با وجود این که نخستین بازی اش را در لیگ انجام می داد عملکرد فوق العاده ای داشت و مسلط نشان داد . . به نظرم آیدین هم دیگردروازه بانمان که برای اولین بار در مقابل تراکتور به میدان رفت هم خوب بازی کرد اما به دلیل شرایط خاصی که در تبریز بود نتوانست که آن گونه که باید و شاید عمل کند، من مطمئنم که اگر در انزلی بازی می کرد به مراتب بهتر بود .

وی در خصوص سید حسین حسینی هم گفت : متاسفانه حسینی را تا پایان فصل در اختیار نداریم و احتمالا دچار پارگی رباط شده است .

قدیر بحری در خصوص بازی در مشهد مقابل سیاه جامگان بیان داشت : ما همچنان فرصت داریم تا با یک پیروزی و یا حتی تساوی در لیگ باقی بمانیم . تیم ما حتی در صورت شکست هم راحت سقوط نمی کند . ما باید 2 گل بخوریم و گلی نزنیم تا سقوط کنیم همچنین اگر گلی هم بزنیم باید 4 گل بخوریم تا سقوط کنیم . تصور من  این است که ابتکار عمل همچنان دست ماست و ما می توانیم باقی بمانیم .

قدیر بحری در پاسخ به این سوال که : دنیا مالی گفته که ما 500 بازیکن آماده در رده جوانان و امید داریم آیا در آینده برای حضور در لیگ برتر یا لیگ 1 از بازیکنان بومی استفاده می کید یا خیر ؟

مطمئن باشید که یکی از اصلی ترین خواسته های ما استفاده از بازیکنان جوان است به طور قطع ما در فصل آینده بسیاری باز بازیکنانمان را از جمله کنعانی ، ماهینی و حسینی را که برای گذزاندن دوره خدمت سربازیشان به انزلی آمده اند را در اختیار نخواهینم داشت ، به همین دلیل باید از بازیکنان جوان سود ببریم.
 
مربی تیم فوتبال ملوان در پایان و در مورد حضور احمد زاده در فصل بعد گفت :قرار داد احمد زاده یک سال و نیمه است و فصل آینده هم در ملوان می ماند .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار