سراجی: اولویت آینده مان ایجاد انگیزه ی رکاب زدن در شهروندان است

رییس هیات دوچرخه سواری استان تهران گفت: برای جذب مردم به حضور در میان رکابزنان جوایز ازنده ای در نظر گرفته ایم.

امید سراجی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:با توجه به اینکه رکابزنان ایرانی برای اولین بار در تاریخ دوچرخه سواری کشور مدال آسیایی را کسب کردند برای توسعه این رشته با برنامه ریزی پیش می رویم.
 
وی افزود: هنگامی که برای اولین بار مسابقه المپیک بارسلونا را در سال 1392 مشاهده کردم  با پافشاری زیاد پدرم را مجبورشد برایم دوچرخه بخرد. از آن زمان که 15 سال داشتم دیگر در خانه پیدایم نمی شد و مدام در خیابانها دوچرخه سواری می کردم . این هیجان در من  هنگام مشاهده مسابقات ایجاد شده بود و قصد داشتم که در مسابقات شرکت کنم . یک روز از منزلمان در منطقه دو تا میدان شهدا که خانه ی مادر بزرگم بود دوچرخه سواری کردم و در نهایت با کلی تنبیه خانواده مواجه شدم .هم اکنون قصد دارم این انگیزه را در عموم شهروندان ایجاد کنم که برای این کار برنامه های خاصی را اجرا کنم.
 
سراجی در ادامه بیان کرد:ب  رای اینکه رشته ی دوچرخه سواری توسعه داده شود با سازمان ورزش شهرداری تهران هماهنگ کردیم تا در هر منطقه ی تهران یک اتوبوس گذاشته شود . بدین صورت شهروندان راحت تر هنگام مسابقات رشته ی کوهستان که در پارک جمشیدیه تهران برگزار می شود شرکت خواهند کرد. در پایان مسابقات به قید قرعه به شرکت کنندگان 3 دستگاه دوچرخه ی حرفه ای و صدها جوایز ارزنده ی دیگر اهدا خواهد شد.
 
وی خاطر نشان کرد: هدفم از این روش جذب مردم و استقبال عمومی است. اگر بتوانیم با این روش حتی 10 نفر دیگر را جذب کنیم به اهدافمان دست یافته ایم.
 
رییس هیات دوچرخه سواری استان تهران در خصوص سرویس رفت و آمدی شهروندان توضیح داد:  این سرویس از طرف سازمان ورزش شهرداری ها در نظر گرفته شده است.شهروندان می توانند با مراجعه به سرای محلات یا سازمان ورزشی شهرداری منطقه ی خود از محل اتوبوس ها هنگام رفت و آمد اطلاع پیدا کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار