میزان پرداختی وزارت بهداشت برای بیماران پیوندی 2 برابرشد

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: اقدامات بزرگی به دستور وزیر بهداشت به دنبال مصوبه شورای عالی پیوند صورت گرفت که برای تامین این هزینه ها، مبالغ پرداختی را 2 برابر کردیم.

محمد آقاجانی معاون درمان وزارت بهداشت در گفت وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص وضعیت هزینه‌های پیوند عضو گفت: اقدامات بزرگی به دستور وزیر بهداشت به دنبال مصوبه شورای عالی پیوند صورت گرفت که برای تامین این هزینه‌ها، مبالغ پرداختی را 2 برابر کردیم.

وی افزود: در سال 94 با 2 برابر شدن میزان پرداختی وزارت بهداشت برای این بیماران تا حد زیادی موجب کاهش از جیب مردم شد و برای دریافت خدمت با مشکلات کمتری روبرو بودند.

آقاجانی ادامه داد: بیمه‌ها هزینه آزمایش‌ها، بستری و هزینه‌های درمان را وزارت بهداشت متقبل شود که وزارت بهداشت در این زمینه به وظیفه خود عمل کرده اما درمورد بیمه ها علی رقم جلسه ها و مزاکره های بسیار هنوز اقدام موثری صورت نگرفته است.

معاون درمان وزارت بهداشت عنوان کرد: این موضوع به شورای عالی بیمه مطرح شد و امیدواریم هر چه سریعتر این موضوع با پیگیری های جدی وزارت بهداشت به سرانجام برسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار