سلیمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد

تشریح گزارش اقدامات کمیته یونسکو در جلسه کمیسیون آموزش مجلس

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات از ارائه گزارش کمیته یونسکو و افزایش شرکتهای دانش بنیان در جلسه امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.

تشریح گزارش اقدامات کمیته یونسکو در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات/ گزارش معاونت علمی و فناوری رییس جمهور درباره افزایش شرکتهای دانش بنیانعلیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به جزئیات جلسه امروز  کمیسیون آموزش اظهار داشت:  جلسه امروز کمیسیون با حضور آقای نصیری رئیس کمیته یونسکو در ایران برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه آقای نصیری گزارشی از اقدامات سال گذشته  کمیته یونسکو  و نیز برنامه‌ها برای سال جاری را ارائه کرد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین در این جلسه سورنا ستاری معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور نیز در جلسه حضور یافت و گزارش مبسوط و کاربردی درباره برنامه‌های این معاونت در مورد اجرایی شدن شعار امسال _ اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل _ ارائه کرد.
 
وی در پایان تصریح کرد: بر اساس گزارش معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان تا پایان اردیبهشت ماه به 2300 می‌رسد که با توجه به اینکه در سال 92، 110 شرکت دانش‌بنیان داشتیم جهش بسیار خوبی است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: سورنا ، مج ، مجلس ، کمیسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار