مک کین: دولت آمریکا از توهم خطرناک رابطه با ایران بیرون ‌بیاید

سناتور جمهوری‌خواه از کاخ سفید خواست راهبردی جامع را برای آن‌چه که وی مواجهه با نفوذ بدخیم ایران در منطقه نامید، اتخاذ کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ سناتور جمهوریخواه  «جان مک کین» گفت، زمان آن فرا رسیده است که دولت اوباما توجیه کردن توافق هسته‌ای با ایران را کنار گذاشته و در پی بهبود راهبرد جامعی برای حفظ امنیت آمریکا باشد.

به نوشته وبگاه «واشنگتن اگزمینر» جان مک کین با انتشار بیانیه‌ای به واکنش به سومین آزمایش موشکی بالستیک ایران در سال جاری پرداخت.

وی همچنین به انتقاد از کاخ سفید در زمینه گزارشی پرداخت که بر اساس آن «بن رودز» مشاور امنیت ملی آمریکا مدعی شد در بیان حقایق توافق بدون تفکر با ایران به مردم آمریکا تخلفاتی انجام داده و کلک زده است.

مک کین با اشاره به «بشار اسد» رییس جمهور  سوریه گفت: «توجیهات همچنان ادامه دارد در حالی که دولت اوباما اقدام‌های تحریک کننده ایران چون دستگیری نظامیان آمریکایی از سوی سپاه پاسداران که نقض آشکار قوانین بین‌المللی است، پرتاب موشک در نزدیکی ناو هواپیمابر آمریکا و آزمایش‌های موشکی بالستیک که نقض قطعنامه‌های سازمان ملل متحد است و تداوم حمایت از رژیم بشار اسد که موجب بی‌ثباتی خاورمیانه و ضربه زدن به منافع آمریکا شده است را نادیده می‌گیرد .»

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار