فقط 5 میلیارد از هزینه هایمان تصویب شد

هاشمی: کی‌روش را به فدراسیون تیراندازی می‌آوریم!

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت:اگر با آمدن کی‌روش به فدراسیون تیراندازی مشکلاتمان حل می‌شود، این کار را انجام می‌دهیم.

هاشمی: کی‌روش را به فدراسیون تیراندازی می‌آوریم!
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی هاشمی در گفتگو با رادیو ورزش درباره مشکلات تیراندازی ولغو اردم هانوفر تیراندازان اظهار کرد: ما برنامه هایمان را به تصویب رساندیم و پیش بینی کردیم هزنه های ما در سال المپیک 22 میلیارد تومان باشد اما تا کنون تنها پنج میلیارد هزینه ها یمان به تصویب رسید.

وی گفت: هزینه های ارزی سه برابر شده است اما با گذشت 51 روز از سال جدید، ریالی دریافت نکردیم. در حالیکه گفته شده بود 15 فروردین به فدراسیون واریزی خواهند داشت. 

هاشمی افزود : ما جایگاه نخست‌مان را در رنکینگ جهانی از دست دادیم چون نتوانستیم در مسابقات جهانی شرکت کنیم با وجود این فدراسیون برتر جهان شناخته شدیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی ادامه داد: اردو آلمان برای تیراندازان موثر است اما این اعزام صورت نگرفت . 2 ماه است که تیراندازان حقوقی دریافت نکرده اند همان طور که این موضوع را مطالبه کردیم اگر پاسخ منفی است به ما بگویند تا تیراندازان ساکهایشان را ببندند .

وی افزود: کمیته به ما لطف کرد و بلیت‌های اعزام به آلمان  تهیه شد اما چون این اعزام صورت نگرفت باید هرینه های هتل و دیگر مخارج را پرداخت کنیم بدون اینکه از امکانات استفاده کرده باشیم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود بهتر است کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال را به جای لازلو بیاورید و نام فدراسیون را تغییر دهید، توضیح داد:  اگر با این کار مشکل حل می شود، آنرا انجام خواهیم داد. من کم لطفی ها را از سازمان مدیریت وبرنامه ریزی می بینم گویا جایگاه ورزش را در کشور نشناخته‌اند. برخی خود را به خواب زده اند و نمی توان بیدارشان کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار