بسکتبال لیگ NBA؛

گلدن‌استیت به یک‌ قدمی فینال کنفرانس غرب رسید

تیم بسکتبال گلدن استیت در وقت اضافه موفق شد مقابل پورتلند بلیزرز به پیروزی 132 بر 125 برسد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه رقابت‌های  نیمه‌نهایی کنفرانس غرب لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا NBA صبح امروز تیم گلدن استیت در زمین پورتلند به میدان رفت و موفق شد این تیم را شکست دهد. 

یاران استفن کری آغاز متزلزلی داشتند و کوارتر نخست را 26 بر 18 به میزبان واگذار کردند. کوارتر دوم هم جریان بازی عوض شد و این تیم گلدن استیت بود که به برتری 41 بر 39 رسید اما این میزبان بود که در پایان نیمه نخست 67 بر 57 برنده به رختکن رفت.  

گلدن‌استیت در نیمه دوم آغازی طوفانی داشت و موفق شد به برتری 29 بر 18 برسد. پورتلند اما در 12 دقیقه پایانی با برتری میلیمتری 26 بر 25 کار را در مجموع به تساوی در عدد 111 رساند تا داستان این بازی به اوورتایم کشیده شود. 

در وقت اضافه نخست بازهم برتری به اردوی گلدن استیت رفت واین تیم با پیروزی 21 بر 14 در نهایت 132 بر 125 برنده این دیدار نزدیک شد. گلدن استیت با این پیروزی در مجموع 3 بر 2 از حریف خود پیش افتاد تا در یک قدمی صعود به فینال کنفرانس غرب لیگ بسکتبال حرفه‌ای ایالات متحده آمریکا قرار بگیرد. 

در دیگر بازی امروز و از رقابت‌های نیمه‌نهایی کنفرانس شرق هم تیم میامی هیت با حساب 94 بر 87 مقابل تورنتو رپتورز به پیروزی رسید تا در مجموع این 2 تیم به تساوی 2 بر 2 برسند. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.