بررسی همکاری‌های آینده ناتو و افغانستان در بروکسل

صلاح‌الدین ربانی گفت: در نشست وزاری امور خارجه ناتو درباره پیشرفت‌ها و دستاوردهای حکومت افغانستان و همکاری‌های ناتو با این کشور صحبت خواهد کرد.

همکاری‌های آینده ناتو و افغانستان در بروکسل بررسی می‌شودبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، دفتر مطبوعاتی وزارت امور خارجه افغانستان روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «صلاح‌الدین ربانی» وزیر امور خارجه افغانستان با «اسماعیل آراماز» نماینده ارشد غیرنظامی ناتو در افغانستان در دفتر کار خود دیدار کرد.

در این دیدار آراماز حضور افغانستان را در نشست وزرای امور خارجه ناتو که قرار است در «بروکسل» پایتخت بلژیک برگزار شود را با اهمیت دانست.

صلاح‌الدین ربانی نیز اظهارداشت که در نشست وزاری امور خارجه ناتو در مورد انتظارات دو طرف بویژه پیشرفت‌ها و دستاوردهای حکومت افغانستان و همکاری‌های ناتو با این کشور صحبت خواهد کرد.

قرار است نشسست وزرای امور خارجه ناتو هفته آینده در بروکسل پایتخت بلژیک برگزار شود که یکی از محورهای اصلی آن افغانستان است.

در این نشست در مورد چگونگی نتیجه بخش بودن تلاش‌ها برای ادامه همکاری‌ها با نیروهای امنیتی و نظامی افغانستان پس از سال 2017 و اوضاع امنیتی و سیاسی کنونی در این کشور بحث خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.