سجادی:

آمادگی واگذاری زمین گلف در ورزشگاه تختی را داریم/ اعتبار ویژه ای برای ورزشگاه انقلاب پیش بینی شده است

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش و جوانان این آمادگی را دارد که زمینی در ورزشگاه تختی برای گلف در اختیار سرمایه گذار قرار دهد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ سجادی در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون گلف که با هدف بررسی گزارش عملکرد سال 94 و برنامه های عملیاتی سال 95 در سالن همایش های آکادمی ملی المپیک شد، گفت: مجمع عمومی فدراسیون گلف یکی از فعال ترین مجامع طی ماه های گذشته بود که اعضای مجمع و روسای هیات ها پیشنهادات خود را در زمینه های مختلف ارائه کردند و در حد توان پاسخ دادیم که امیدواریم این رشته در کشور بتواند جایگاه خود را پیدا کند.
وی ادامه داد: گلف رشته خوبی است و استعدادهای زیادی در آن وجود دارد و امیدواریم شاهد حمایت های بیشتری از این ورزش باشیم.

دکتر سجادی با اشاره به اهمیت استعدادیابی در رشته گلف افزود: محور وزارت ورزش و جوانان استعدادیابی در تمامی رشته ها است و هر رشته ای که بتواند استعداد یابی کند وزارت زیرساخت لازم را برایش مهیا می کند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه در حال حاضر بیش از سه هزارو پانصد پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور داریم بیان داشت: باید به سمتی برویم که بتوانیم زمینه حمایت های مالی بیشتری را از رشته گلف فراهم کنیم.

وی در خصوص زمین گلف مجموعه انقلاب نیز افزود: در این زمینه مشکلاتی از جمله هزینه ها و دور از دسترس بودن وجود دارد که باید این مشکلات رفع شود. 

دکترسجادی ادامه داد: موضوع دیگری که اهمیت دارد بحث زیرساخت در ورزش گلف است به همین منظور وزارت ورزش و جوانان آمادگی دارد زمینی در ورزشگاه تختی برای گلف در اختیار سرمایه گذار قرار دهد.

وی با بیان این که گلف در تمام دنیا به طور خودگردان اداره می شود و باید تلاش کنیم که گلف در ایران هم خودگردان باشد، گفت: این رشته در تمام دنیا از طریق اسپانسر حمایت می شود و شما نیز توانایی و امکان آوردن سرمایه گذار در این ورزش رادارید تا با مشارکت بخش خصوصی شرایط بهتری را برای این ورزش فراهم کنید.

دکترسجادی با یادآوری حضور رشته گلف در بازی های آسیایی و المپیک 2016 ابراز امیدواری کرد:با توجه به اعتباری که قرار است در سال جاری وزارت ورزش و جوانان به مجموعه ورزشی انقلاب بدهد، زمین گلف این مجموعه نیز هرچه سریع تر آماده می شود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار