مسائلی:انتخاب طاهری بهترین گزینه بود

بازیکن تیم ملی هندبال گفت:سرمربی جدید تیم ملی هندبال شناخت خوبی روی بازیکنان تیم ملی دارد.

مسائلی:انتخاب طاهری بهترین گزینه بودمیلاد مسائلی در گفتگو با خبرنگار  توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص انتخاب سرمربی ایرانی تیم ملی هندبال کشورمان اظهار کرد: انتصاب طاهری به عنوان سرمربی تیم ملی هندبال ایران  پس ازسالها کار با مربیان خارجی بهترین انتخاب بود ،چرا که طاهری سالهاست به عنوان مربی ، تیم ملی  را هدایت  می کند. 
به عقیده من وی شناخت خوبی به رفتارو خصوصیات بازیکنان خود دارد و می تواند دوباره  همدلی را در بین بازیکنان ایجاد کند. در این شرایط که تیم ملی در سال 95 مسابقه بین المللی ندارد انتخاب سرمربی خارجی به علت دستمزد بالا کاری بیهوده بود.
وی ادامه داد:  برنامه های تیم ملی بزرگسالان برای سال 95  تنها چند بازی دوستانه است وباید با تجربه های خوب طاهری خود را برای مسابقات جام ملت ها در سا ل 96 آماده کنیم. بازیکنان تیم ملی  با انتخاب طاهری  باید مشکلات گذشته را فراموش کنند وبار دیگر در کنار یکدیگر به تمرینات خوب و جدی خود بپردازند. 
مسائلی در خصوص عرفان تصریح کرد:متاسفانه با توجه به تجربه گذشته از جمله حضور ریوانیچ  درایران به عنوان سرمربی  تیم ملی، مربیان کروات رابطه خوبی  با بازیکنان ایرانی نمی توانند برقرار نمایند. عرفان نیز نتوانست به لحاظ روابط عمومی ، شخصی ،روحی و روانی با بازیکنانش ارتباط  خوب ونزدیکی برقرار نماید. کافی بود تنها همدلی بین بازیکنان و عرفان حفظ شود . متاسفانه  با یک سری  لجبازی ها سهمیه جهانی را از دست دادیم. 
بازیکن تیم ملی هندبال در خصوص تعامل جدید با ستاره های هندبال و بازگشت آنها به تیم ملی  گفت: با ورود طاهری باید تعاملات برقرار شود و بار دیگر نسل طلایی هندبال دور هم جمع شوند و شاهد درخشش هندبال در عرصه های بین المللی باشیم. به طور مثال  زمانی آرزوی این را داشتیم که با تفاضل گل کمتری  به کره ای ها ببازیم . اما اکنون به تیمی قدرتمند در آسیا ویکی از حریفان سرسخت کره ای ها به شمار می آییم و چند سالی است از آنها سبقت گرفته ایم. بنابراین این اندیشه با تلاش و تمرینات مداوم در برابر تیم چند ملیتی  قطر نیز به حقیقت می پیوندد.


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.